Alhambra: Prospěch vezírů: Porovnání verzí
(Infobox.) |
(2 autoři.) |
||
Řádek 6: | Řádek 6: | ||
| věk = 8 | | věk = 8 | ||
| délka = 45 až 60 minut | | délka = 45 až 60 minut | ||
| autor = | | autor = Dirk Henn | ||
| autor2 = Wolfgang Panning | |||
| rok = 2004 | | rok = 2004 | ||
| vydavatel = Queen Games | | vydavatel = Queen Games | ||
Řádek 12: | Řádek 13: | ||
| obchod = | | obchod = | ||
}} | }} | ||
[[Kategorie:Chybí pravidla]] | [[Kategorie:Chybí pravidla]] | ||
Verze z 15. 6. 2007, 22:51
Počet hráčů | 2-6 | |||
Doporučený věk | 8 | |||
Délka hry | 45 až 60 minut | |||
Autor | Dirk Henn Wolfgang Panning | |||
Vydání |
|
Pravida
Rozšíření ke hře Alhambra - nelze hrát samostatně. Obsahuje čtyři samostatné moduly, které je možné připojit k základní hře jednotlivě nebo i dohromady.
1. Vezírova přízeň: Každý hráč obdrží žeton vezíra. Ten mu umožní nákup stavby mimo nornální pořadí. Podmínkou je, aby byl vezír aktivní a aby zaplatil přesnou částku.
2. Přístavby: Ve hře je navíc 24 přístavbových dlaždic pro 6 základních typů budov. Postavené přístavby zvyšuj hodnotu všech sousedních budov téže barvy. Každý hráč ale může použít max. 3 přístavby.
3. Směnárna: Hra obsahuje 6 nových karet, které si hráči mohou vzít do ruky stejně jako peníze. S jejich pomocí mohou použít dvě měny místo jedné. Karta směnárny je ale jen na jedno použití.
4. Bonusové karty: Jedná se o 10 karet, které představují určitou budovu. Jako budovy se také počítají, hráč musí mít ale postavenu stavbu přesně odpovídající obrázku na kartě.
Odkazy
- Představení hry - http://deskovehry.blogspot.com/2006/09/rozen-alhambra-vezrova-pze.html
- Přehled herního materiálu - http://deskove-hry.110mb.com/?/alhambra-1-rozsireni/