Alhambra: Prospěch vezírů: Porovnání verzí

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
(Infobox.)
(2 autoři.)
Řádek 6: Řádek 6:
| věk      = 8
| věk      = 8
| délka    = 45 až 60 minut
| délka    = 45 až 60 minut
| autor    =  
| autor    = Dirk Henn
| autor2    = Wolfgang Panning
| rok      = 2004
| rok      = 2004
| vydavatel = Queen Games
| vydavatel = Queen Games
Řádek 12: Řádek 13:
| obchod    =  
| obchod    =  
}}
}}
{{Autoři|Dirk Henn|Wolfgang Panning}}
[[Kategorie:Chybí pravidla]]
[[Kategorie:Chybí pravidla]]



Verze z 15. 6. 2007, 22:51

Počet hráčů 2-6
Doporučený věk 8
Délka hry 45 až 60 minut
Autor Dirk Henn
Wolfgang Panning
Vydání
2004 Queen Games Alhambra: Prospěch vezírů

Pravida

Rozšíření ke hře Alhambra - nelze hrát samostatně. Obsahuje čtyři samostatné moduly, které je možné připojit k základní hře jednotlivě nebo i dohromady.

1. Vezírova přízeň: Každý hráč obdrží žeton vezíra. Ten mu umožní nákup stavby mimo nornální pořadí. Podmínkou je, aby byl vezír aktivní a aby zaplatil přesnou částku.

2. Přístavby: Ve hře je navíc 24 přístavbových dlaždic pro 6 základních typů budov. Postavené přístavby zvyšuj hodnotu všech sousedních budov téže barvy. Každý hráč ale může použít max. 3 přístavby.

3. Směnárna: Hra obsahuje 6 nových karet, které si hráči mohou vzít do ruky stejně jako peníze. S jejich pomocí mohou použít dvě měny místo jedné. Karta směnárny je ale jen na jedno použití.

4. Bonusové karty: Jedná se o 10 karet, které představují určitou budovu. Jako budovy se také počítají, hráč musí mít ale postavenu stavbu přesně odpovídající obrázku na kartě.

Odkazy