Proroctví - strategie (Jirka Bauma)

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Strategie Proroctví

Hra existuje ve velké spoustě variant. Proto se spíš budu zabývat obecnýma radama.

Klíčovou roli hraje čas. Do 28 kol je možno získat všechny artefakty v původní verzi s rolemi, a do 35 kol v původní verzi s oběma říšemi. To je ale horní odhad, často je hra ještě výrazně kratší. Proto je nutné se snažit omezit veškeré zbytečné ztráty času.

Kartičky dobrodružství nejsou zdaleka tak slabé, jak se mohou zdát, třetina jich může přinést život, mag nebo vzácný předmět.

Hráč se musí vylepšovat. Ze začátku hry mají nejvyšší prioritu bojové efekty, protože postava se musí urychleně dostat do pásma, kdy dokáže porazit většinu nestvůr, jinak to pro ní velmi negativní dopad. Naopak pohybové nabývají významu s blížícím se koncem hry.

Co se týče bojových efektů, nejsilnější jsou životy a magy. 2 magy = život (většinou jsou o něco silnější 2 magy).

Peníze jsou jasně silnější než zkušenost, nemít peníze znamená velkou hrozbu ztráty času.

Z hlediska startu má nejhorší umístění na plánu Magická věž, protože mezi Klášterem a Lesním táborem je oblast bohatá na možnosti pole, a ten, kdo začíná v Gildě se může na začátku výhodně říznout za 3 peníze, navíc Magická věž se nenachází vedle přístavu.

Počítejte efekty typu Modlidba jako +1, efekty typu Soustředění +1,5, efekty typu Vrácení času +1,5, efekty typu 3 životy -2.


Jirka bauma 21:09, 8. 1. 2011 (CET)