Hoppel Poppel: Porovnání verzí

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
m (Editace uživatele „203.172.208.43“ (diskuse) vráceny do předchozího stavu, jehož autorem je „Biřic“)
 
(Nejsou zobrazeny 4 mezilehlé verze od 4 dalších uživatelů.)
Řádek 1: Řádek 1:
{{Počet hráčů|2-4}}
{{Infobox hra
{{Doporučený věk|3}}
| kód      = hop
{{Délka hry|10 - 15 minut}}
| název    = Hoppel Poppel
{{Vydavatel|Haba}}
| foto      =
{{Rok vydání|1995}}
| hráčů     = 2-4
{{Autor|Heinz Meister}}  
| věk       = 3
| délka    = 10 - 15 minut
| autor    = Heinz Meister
| rok      = 1995
| vydavatel = Haba
| ocenění  =
| obchod    =
}}
[[Kategorie:Dětské hry]]


Na dvoře byla zvířátka, ale rozutekla se. Pár šťastných hodů barevnou kostkou a tvoje zvířátka jsou zpátky.
Na dvoře byla zvířátka, ale rozutekla se. Pár šťastných hodů barevnou kostkou a tvoje zvířátka jsou zpátky.




==Herní materiál==
 
= Pravidla =
 
== Herní materiál ==
 
*4 hrací desky  
*4 hrací desky  
*8 kachniček  
*8 kachniček  
Řádek 17: Řádek 29:
*1 barevná kostka  
*1 barevná kostka  


==Cíl hry==
 
== Cíl hry ==
 
*Vrátit zvířátka zpět na dvorek
*Vrátit zvířátka zpět na dvorek


==Průběh hry==
 
== Průběh hry ==
 
*Každé dítě dostane jednu desku a po dvou od každého zvířátka. Ta si připraví dolů vedle desky.  
*Každé dítě dostane jednu desku a po dvou od každého zvířátka. Ta si připraví dolů vedle desky.  
*Začíná nejmladší dítě. Postaví jakékoliv dvě ze svých zvířátek na startovní pole (žlutá plocha) a hodí kostkou. Pokud padne barva jednoho ze zvířátek, přesune toto na příslušné pole. Na uvolněné pole si připraví nové zvířátko. Pokud nepadne správná barva, nic se neděje a hráč musí čekat na další příležitost v dalším kole.  
*Začíná nejmladší dítě. Postaví jakékoliv dvě ze svých zvířátek na startovní pole (žlutá plocha) a hodí kostkou. Pokud padne barva jednoho ze zvířátek, přesune toto na příslušné pole. Na uvolněné pole si připraví nové zvířátko. Pokud nepadne správná barva, nic se neděje a hráč musí čekat na další příležitost v dalším kole.  
Řádek 26: Řádek 42:
*Padne-li černá, jedno již umístěné zvířátko se musí vrátit vedle hracího plánu.  
*Padne-li černá, jedno již umístěné zvířátko se musí vrátit vedle hracího plánu.  


==Konec hry==
 
== Konec hry ==
 
*Hra končí ve chvíli, kdy první dítě zaplní svou desku všemi zvířátky.  
*Hra končí ve chvíli, kdy první dítě zaplní svou desku všemi zvířátky.  
*Ostatní ještě mohou pokračovat v boji o druhé a třetí místo.
*Ostatní ještě mohou pokračovat v boji o druhé a třetí místo.
= Odkazy =
* Tato hra na [http://hrejsi.cz/cgi/hry/hry.pl hrejsi.cz]: [http://hrejsi.cz/cgi/hry/hry.pl?hra=hop Pokladnice her], [http://hrejsi.cz/cgi/hry/prodej.pl?hra=hop Obchod]

Aktuální verze z 8. 6. 2011, 15:41

Počet hráčů 2-4
Doporučený věk 3
Délka hry 10 - 15 minut
Autor Heinz Meister
Vydání
1995 Haba Hoppel Poppel

Na dvoře byla zvířátka, ale rozutekla se. Pár šťastných hodů barevnou kostkou a tvoje zvířátka jsou zpátky.


Pravidla

Herní materiál

  • 4 hrací desky
  • 8 kachniček
  • 8 kočiček
  • 8 králíčků
  • 8 slepiček
  • 1 barevná kostka


Cíl hry

  • Vrátit zvířátka zpět na dvorek


Průběh hry

  • Každé dítě dostane jednu desku a po dvou od každého zvířátka. Ta si připraví dolů vedle desky.
  • Začíná nejmladší dítě. Postaví jakékoliv dvě ze svých zvířátek na startovní pole (žlutá plocha) a hodí kostkou. Pokud padne barva jednoho ze zvířátek, přesune toto na příslušné pole. Na uvolněné pole si připraví nové zvířátko. Pokud nepadne správná barva, nic se neděje a hráč musí čekat na další příležitost v dalším kole.
  • Pokud padne bílá, na své místo putují obě zvířátka a na uvolněné startovní pole si dítě vybere dvě nová zvířátka
  • Padne-li černá, jedno již umístěné zvířátko se musí vrátit vedle hracího plánu.


Konec hry

  • Hra končí ve chvíli, kdy první dítě zaplní svou desku všemi zvířátky.
  • Ostatní ještě mohou pokračovat v boji o druhé a třetí místo.

Odkazy