Diskuse:Deskripce a klasifikace her: Porovnání verzí

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
 
m
Řádek 2: Řádek 2:


s tím souhlasím ale jak jsem jednou psal, (a ty jsi na ten argument nevím proč nereagoval ?) myslím, že termín deskripce není dostatečně zaužívaný a nikomu nic neřekne, podle mne by bylo mnohem lepší ten odkaz nazvat Metody deskripce a klasifikace her [[Uživatel:Jirka bauma|Jirka bauma]] 08:07, 10. 3. 2006 (CET)
s tím souhlasím ale jak jsem jednou psal, (a ty jsi na ten argument nevím proč nereagoval ?) myslím, že termín deskripce není dostatečně zaužívaný a nikomu nic neřekne, podle mne by bylo mnohem lepší ten odkaz nazvat Metody deskripce a klasifikace her [[Uživatel:Jirka bauma|Jirka bauma]] 08:07, 10. 3. 2006 (CET)
: Ano uvedl si to jen jsem nepochopil, že je to jediný argument, zdálo se mi že i zbytek textu má být argumentem, který nechápu ;-) ... no stane se. Chápu neužívanost, mým hlavním argumentem '''proti''' používání samostatného slova '''klasifikace''' je to, že je to špatné použití toho slova. Nejsem nějaký terminologický pedant, ale i z reakcí ostatních lidí je patrné, že pojem '''klasifikace her''' chápou jinak než ty a dochází k zbytečným nedorozuměním. Tebou navržený pojem '''Metody deskripce a klasifikace''' je dobrý kompromis . (I když kdybych fakt byl pedant tak řeknu že je to něco jako "Oprava motorových vozidel a škodovek"). --[[Uživatel:Gorn|Gorn]] 12:39, 10. 3. 2006 (CET)


Myslím, že základní motivací pro rozvoj deskripce je neschopnost objektivně se vyjádřit, proč se člověku nějaká hra líbí nebo nelíbí. Např. když už odhlédneme od toho, že spoustu věcí různí lidé vnímají různě, je třeba též už od začátku nepřistoupit na princip, že všichni musí mít ke hrám stejný přístup. Třeba Oltre Mare je hra, kde není žádná budoucnost. Když tenhle příměr někdo použije, asi mu nebude rozuměno. Pak bude musel dlouze vysvětlovat, co tím myslel. Pak narazí na další podobnou hru a čeká ho to samé. Nebo mu někdo řekne, že s ním nesouhlasí, že si myslí, že Oltre Mare budoucnost má. Jak si to mezi sebou pak ti 2 vysvětlí ? [[Uživatel:Jirka bauma|Jirka bauma]] 08:44, 10. 3. 2006 (CET)
Myslím, že základní motivací pro rozvoj deskripce je neschopnost objektivně se vyjádřit, proč se člověku nějaká hra líbí nebo nelíbí. Např. když už odhlédneme od toho, že spoustu věcí různí lidé vnímají různě, je třeba též už od začátku nepřistoupit na princip, že všichni musí mít ke hrám stejný přístup. Třeba Oltre Mare je hra, kde není žádná budoucnost. Když tenhle příměr někdo použije, asi mu nebude rozuměno. Pak bude musel dlouze vysvětlovat, co tím myslel. Pak narazí na další podobnou hru a čeká ho to samé. Nebo mu někdo řekne, že s ním nesouhlasí, že si myslí, že Oltre Mare budoucnost má. Jak si to mezi sebou pak ti 2 vysvětlí ? [[Uživatel:Jirka bauma|Jirka bauma]] 08:44, 10. 3. 2006 (CET)

Verze z 10. 3. 2006, 13:39

Přístup Jirky baumy k systémům klasifikace a deskripce

s tím souhlasím ale jak jsem jednou psal, (a ty jsi na ten argument nevím proč nereagoval ?) myslím, že termín deskripce není dostatečně zaužívaný a nikomu nic neřekne, podle mne by bylo mnohem lepší ten odkaz nazvat Metody deskripce a klasifikace her Jirka bauma 08:07, 10. 3. 2006 (CET)

Ano uvedl si to jen jsem nepochopil, že je to jediný argument, zdálo se mi že i zbytek textu má být argumentem, který nechápu ;-) ... no stane se. Chápu neužívanost, mým hlavním argumentem proti používání samostatného slova klasifikace je to, že je to špatné použití toho slova. Nejsem nějaký terminologický pedant, ale i z reakcí ostatních lidí je patrné, že pojem klasifikace her chápou jinak než ty a dochází k zbytečným nedorozuměním. Tebou navržený pojem Metody deskripce a klasifikace je dobrý kompromis . (I když kdybych fakt byl pedant tak řeknu že je to něco jako "Oprava motorových vozidel a škodovek"). --Gorn 12:39, 10. 3. 2006 (CET)

Myslím, že základní motivací pro rozvoj deskripce je neschopnost objektivně se vyjádřit, proč se člověku nějaká hra líbí nebo nelíbí. Např. když už odhlédneme od toho, že spoustu věcí různí lidé vnímají různě, je třeba též už od začátku nepřistoupit na princip, že všichni musí mít ke hrám stejný přístup. Třeba Oltre Mare je hra, kde není žádná budoucnost. Když tenhle příměr někdo použije, asi mu nebude rozuměno. Pak bude musel dlouze vysvětlovat, co tím myslel. Pak narazí na další podobnou hru a čeká ho to samé. Nebo mu někdo řekne, že s ním nesouhlasí, že si myslí, že Oltre Mare budoucnost má. Jak si to mezi sebou pak ti 2 vysvětlí ? Jirka bauma 08:44, 10. 3. 2006 (CET)