Alhambra: Prospěch vezírů

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
Počet hráčů 2-6
Doporučený věk 8
Délka hry 45 až 60 minut
Autor Dirk Henn
Wolfgang Panning
Vydání
2004 Queen Games Alhambra: Prospěch vezírů

Pravida

Rozšíření ke hře Alhambra - nelze hrát samostatně. Obsahuje čtyři samostatné moduly, které je možné připojit k základní hře jednotlivě nebo i dohromady.

1. Vezírova přízeň: Každý hráč obdrží žeton vezíra. Ten mu umožní nákup stavby mimo normální pořadí. Podmínkou je, aby byl vezír aktivní a aby zaplatil přesnou částku.

2. Přístavby: Ve hře je navíc 24 přístavbových dlaždic pro 6 základních typů budov. Postavené přístavby zvyšuj hodnotu všech sousedních budov téže barvy. Každý hráč ale může použít max. 3 přístavby.

3. Směnárna: Hra obsahuje 6 nových karet, které si hráči mohou vzít do ruky stejně jako peníze. S jejich pomocí mohou použít dvě měny místo jedné. Karta směnárny je ale jen na jedno použití.

4. Bonusové karty: Jedná se o 10 karet, které představují určitou budovu. Jako budovy se také počítají, hráč musí mít ale postavenu stavbu přesně odpovídající obrázku na kartě.

Odkazy