Deskripce a klasifikace her
Verze z 24. 11. 2010, 17:48, kterou vytvořil 85.71.163.12 (diskuse)
- délka hry - pro získání dobrých kategorií je nutno stanovit rozumné zjednodušení
- míra jazykové závislosti - potřebují hráči znát jazyk, v němž byla hra vydána?
- Hodnocení hry - zjednodušeně řešeno to, co si o hře stručně lidé většinou řeknou. Tedy například to, jak je hra zábavná, akční, dynamická, variabilní nebo naopak nudná.
výzva k diskuzi
systému klasifikaci a deskripce her zapojit, navrhne zde Návrhy metod deskripce a klasifikace her nějaký vlastní model (nebo i zdokumentuje model z nějakého webu), ne nějaký všeobjímající, spíše v rozsahu jedné celistvé myšlenky, a nechť případně dále popíše, jaký je vztah toho jeho modelu k ostatním navrženým modelům.
Vytvoření knihovny systémů klasifikace her umožní libovolnému typu informace o hrách (stručné info, referát, subjektivní názor, pravidla apod.) přiřadit nějakou klasifikaci jako jeho osnovu, to pak má ten přínos, že to ulehčuje autorovi psaní takového dokumentu a čtenáři to zpřehledňuje jeho čtení.