Hoppel Poppel: Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
m (Editace uživatele „203.172.208.43“ (diskuse) vráceny do předchozího stavu, jehož autorem je „Biřic“) |
|||
Řádek 20: | Řádek 20: | ||
= Pravidla = | = Pravidla = | ||
== Herní materiál == | |||
*4 hrací desky | |||
*8 kachniček | |||
*8 kočiček | |||
*8 králíčků | |||
*8 slepiček | |||
*1 barevná kostka | |||
== Cíl hry == | == Cíl hry == |
Aktuální verze z 8. 6. 2011, 14:41
Počet hráčů | 2-4 | |||
Doporučený věk | 3 | |||
Délka hry | 10 - 15 minut | |||
Autor | Heinz Meister | |||
Vydání |
|
Na dvoře byla zvířátka, ale rozutekla se. Pár šťastných hodů barevnou kostkou a tvoje zvířátka jsou zpátky.
Pravidla
Herní materiál
- 4 hrací desky
- 8 kachniček
- 8 kočiček
- 8 králíčků
- 8 slepiček
- 1 barevná kostka
Cíl hry
- Vrátit zvířátka zpět na dvorek
Průběh hry
- Každé dítě dostane jednu desku a po dvou od každého zvířátka. Ta si připraví dolů vedle desky.
- Začíná nejmladší dítě. Postaví jakékoliv dvě ze svých zvířátek na startovní pole (žlutá plocha) a hodí kostkou. Pokud padne barva jednoho ze zvířátek, přesune toto na příslušné pole. Na uvolněné pole si připraví nové zvířátko. Pokud nepadne správná barva, nic se neděje a hráč musí čekat na další příležitost v dalším kole.
- Pokud padne bílá, na své místo putují obě zvířátka a na uvolněné startovní pole si dítě vybere dvě nová zvířátka
- Padne-li černá, jedno již umístěné zvířátko se musí vrátit vedle hracího plánu.
Konec hry
- Hra končí ve chvíli, kdy první dítě zaplní svou desku všemi zvířátky.
- Ostatní ještě mohou pokračovat v boji o druhé a třetí místo.
Odkazy
- Tato hra na hrejsi.cz: Pokladnice her, Obchod