Activity: Porovnání verzí

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
Řádek 9: Řádek 9:


[[Kategorie:chybí pravidla]]
[[Kategorie:chybí pravidla]]
==Herní materiál==
*440× karta s pojmy
**(kompakt verze jen 110)
*4× figurky
*1× přesípací hodiny
*1× hrací plán
navíc ke hře potřebujete
* papír
* tužku
==Rozšíření==
* 110 nových karet s pojmy
==Průběh hry==
* Hráči se rozdělí do dvou až čtyř stejně početných týmů.
* Losem se určí, které družstvo bude začínat. Jeden hráč tohoto družstva si vytáhne jednu kartičku. Podle toho na jaké části hracího plánu se nachází figurka jeho týmu si zapamatuje příslušný pojem, který se vrámci času daného přesípacími hodinami snaží předvést spoluhráčům ze svého týmu tak aby byli schopni ho uhodnout.
* Jakým způsobem daný výraz předvádí je dáno umístěním figurky na hracím plánu.
** kreslení (část A a D)
** popis (část B a E)
** pantomima (část C a F)
===Kreslení===
* Nesmí se mluvit a ani gestikulovat. Kresba nesmí obsahovat číslice a písmena.
===Popis===
* Pojem musí být popsán, aniž by bylo použito příslušné slovo, jeho část nebo slovo od něj odvozené.
===Pantomima===
*Pojem musí být předveden pomocí pantomimy. Nesmí se mluvit, vydávat zvuky ani používat či ukazovat na předměty.

Verze z 6. 2. 2006, 13:56

  • Počet hráčů: 3-16
  • Doporučený věk: nejméně 12 let
  • Délka hry: 60 až 120 minut
  • Rok vydání: 1990
  • Autor: Catty Führer


Zábava rukama i nohama! Activity jsou kombinací různých druhů tvořivosti. Jde o to na jedné straně dané pojmy vysvětlit slovy, kresbou nebo pantomimou a na druhé pojmy uhodnout.

Herní materiál

  • 440× karta s pojmy
    • (kompakt verze jen 110)
  • 4× figurky
  • 1× přesípací hodiny
  • 1× hrací plán

navíc ke hře potřebujete

  • papír
  • tužku

Rozšíření

  • 110 nových karet s pojmy

Průběh hry

  • Hráči se rozdělí do dvou až čtyř stejně početných týmů.
  • Losem se určí, které družstvo bude začínat. Jeden hráč tohoto družstva si vytáhne jednu kartičku. Podle toho na jaké části hracího plánu se nachází figurka jeho týmu si zapamatuje příslušný pojem, který se vrámci času daného přesípacími hodinami snaží předvést spoluhráčům ze svého týmu tak aby byli schopni ho uhodnout.
  • Jakým způsobem daný výraz předvádí je dáno umístěním figurky na hracím plánu.
    • kreslení (část A a D)
    • popis (část B a E)
    • pantomima (část C a F)

Kreslení

  • Nesmí se mluvit a ani gestikulovat. Kresba nesmí obsahovat číslice a písmena.

Popis

  • Pojem musí být popsán, aniž by bylo použito příslušné slovo, jeho část nebo slovo od něj odvozené.

Pantomima

  • Pojem musí být předveden pomocí pantomimy. Nesmí se mluvit, vydávat zvuky ani používat či ukazovat na předměty.