Alhambra: Prospěch vezírů: Porovnání verzí
Řádek 20: | Řádek 20: | ||
==Odkazy== | ==Odkazy== | ||
* Představení hry - http://deskovehry.blogspot.com/2006/09/rozen-alhambra-vezrova-pze.html | |||
* Přehled herního materiálu - http://deskove-hry.110mb.com/?/alhambra-1-rozsireni/ | * Přehled herního materiálu - http://deskove-hry.110mb.com/?/alhambra-1-rozsireni/ |
Verze z 6. 4. 2007, 22:24
- Počet hráčů: 2-6
- Doporučený věk: nejméně 8 let
- Délka hry: 45 až 60 minut
- Vydavatel: Queen Games
- Rok vydání: 2004
- Autoři: Dirk Henn, Wolfgang Panning
Pravida
Rozšíření ke hře Alhambra - nelze hrát samostatně. Obsahuje čtyři samostatné moduly, které je možné připojit k základní hře jednotlivě nebo i dohromady.
1. Vezírova přízeň: Každý hráč obdrží žeton vezíra. Ten mu umožní nákup stavby mimo nornální pořadí. Podmínkou je, aby byl vezír aktivní a aby zaplatil přesnou částku.
2. Přístavby: Ve hře je navíc 24 přístavbových dlaždic pro 6 základních typů budov. Postavené přístavby zvyšuj hodnotu všech sousedních budov téže barvy. Každý hráč ale může použít max. 3 přístavby.
3. Směnárna: Hra obsahuje 6 nových karet, které si hráči mohou vzít do ruky stejně jako peníze. S jejich pomocí mohou použít dvě měny místo jedné. Karta směnárny je ale jen na jedno použití.
4. Bonusové karty: Jedná se o 10 karet, které představují určitou budovu. Jako budovy se také počítají, hráč musí mít ale postavenu stavbu přesně odpovídající obrázku na kartě.
Odkazy
- Představení hry - http://deskovehry.blogspot.com/2006/09/rozen-alhambra-vezrova-pze.html
- Přehled herního materiálu - http://deskove-hry.110mb.com/?/alhambra-1-rozsireni/