Evo - strategie (Jirka Bauma): Porovnání verzí

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
m
Řádek 20: Řádek 20:
V dalších kolech klesá síla jednotlivých genů přibližně rovnoměrně k 0, mutant a vejce klesají zpočátku o něco málo rychleji, rohy zpočátku klesají pomaleji.
V dalších kolech klesá síla jednotlivých genů přibližně rovnoměrně k 0, mutant a vejce klesají zpočátku o něco málo rychleji, rohy zpočátku klesají pomaleji.


Výše uvedeným odhadem se neřiďte slepě, upřesňujte ho v závislosti na konkrétní situaci. Např. podle počasí se hodí někdy víc srst, někdy víc paraple, pokud se nějaký gen táhnul častěji, jeho hodnota klesá. Pokud vidíte, že máte samé mírumilovné spoluhráče, nemůžete dražit rohy až tak draze. Rovněž zvažte ty hodně drahé dražby z hlediska schopnosti spoluhráčů kooperace, hrozí vám, že až příště z dražby odstoupíte brzo (nemůžete jít do všech drahých dražeb), že si rozdělí geny levně.   
Výše uvedeným odhadem se neřiďte slepě, upřesňujte ho v závislosti na konkrétní situaci. Např. podle počasí se hodí někdy víc srst, někdy víc paraple. Pokud se nějaký gen táhnul častěji, jeho hodnota klesá. Pokud vidíte, že máte samé mírumilovné spoluhráče, nemůžete dražit rohy až tak draze. Rovněž zvažte ty hodně drahé dražby z hlediska schopnosti spoluhráčů kooperace, hrozí vám, že až příště z dražby odstoupíte brzo (nemůžete jít do všech drahých dražeb), že si rozdělí geny levně.   


[[Uživatel:Jirka bauma|Jirka bauma]] 14:45, 12. 3. 2006 (CET)
[[Uživatel:Jirka bauma|Jirka bauma]] 14:45, 12. 3. 2006 (CET)
Aktualizace: --[[Uživatel:Jirka bauma|Jirka bauma]] 19:54, 6. 2. 2011 (CET)
Aktualizace: --[[Uživatel:Jirka bauma|Jirka bauma]] 19:54, 6. 2. 2011 (CET)
[[Kategorie:Strategie her]]
[[Kategorie:Strategie her]]

Verze z 6. 2. 2011, 19:56

Návrh strategie Evo

Návod ke hře Evo naleznete na stránce Evo.

Evo je poměrně jednoduchá hra, kde klíčovou roli hraje dražba genů.

Průměrnou sílu jednotlivých genů v 1.kole odhaduji takto:

  • vejce - 15 bodů,
  • rohy - 14 bodů,
  • nohy - 11,5 bodů,
  • srst - 10 bodů,
  • paraple - 10 bodů,
  • mutant - 8 bodů,
  • karta - 5 bodů,
  • ocas - 3 body

(Tzn. když např. příjde v 1.kole vejce, nohy, srst a ocas, tak srst vydražte za 7 bodů, nohy za 8-9 bodů a vejce za 12 bodů.)

V dalších kolech klesá síla jednotlivých genů přibližně rovnoměrně k 0, mutant a vejce klesají zpočátku o něco málo rychleji, rohy zpočátku klesají pomaleji.

Výše uvedeným odhadem se neřiďte slepě, upřesňujte ho v závislosti na konkrétní situaci. Např. podle počasí se hodí někdy víc srst, někdy víc paraple. Pokud se nějaký gen táhnul častěji, jeho hodnota klesá. Pokud vidíte, že máte samé mírumilovné spoluhráče, nemůžete dražit rohy až tak draze. Rovněž zvažte ty hodně drahé dražby z hlediska schopnosti spoluhráčů kooperace, hrozí vám, že až příště z dražby odstoupíte brzo (nemůžete jít do všech drahých dražeb), že si rozdělí geny levně.

Jirka bauma 14:45, 12. 3. 2006 (CET) Aktualizace: --Jirka bauma 19:54, 6. 2. 2011 (CET)