Robot Quest: Porovnání verzí
		
		
		
		
		
		Skočit na navigaci
		Skočit na vyhledávání
		
				
		
		
	
m  | 
				 (Umístění kapitol, nadpisy kapitol, odkazy.)  | 
				||
| (Není zobrazeno 8 mezilehlých verzí od 5 dalších uživatelů.) | |||
| Řádek 1: | Řádek 1: | ||
{{  | {{Infobox hra  | ||
| kód       = rqe  | |||
| název     = Robot Quest  | |||
| alt       = Ricochet Robots  | |||
| foto      =   | |||
| hráčů     = 2 a více  | |||
| věk       = 10  | |||
| délka     = 30 až 60 minut  | |||
| autor     = Alex Randolph  | |||
| rok       = 1999  | |||
| vydavatel = Rio Grande Games  | |||
| ocenění   =   | |||
| obchod    =   | |||
}}  | |||
= Pravidla =  | |||
== Herní materiál ==  | |||
*Hrací plán    | *Hrací plán    | ||
*Čtyři různobarevné figurky robotů    | *Čtyři různobarevné figurky robotů    | ||
*  | *Přesýpací hodiny na jednu minutu  | ||
== Průběh hry ==  | == Průběh hry ==  | ||
*Hráči umístí roboty na startovní pole. Pak vylosují jedno pole a barvu robota, který se na toto pole má dostat.    | *Hráči umístí roboty na startovní pole. Pak vylosují jedno pole a barvu robota, který se na toto pole má dostat.    | ||
*Každý hráč pak kouká na desku a snaží se objevit nejkratší cestu, kterou se dostane tento robot na určené pole.    | *Každý hráč pak kouká na desku a snaží se objevit nejkratší cestu, kterou se dostane tento robot na určené pole.    | ||
| Řádek 21: | Řádek 33: | ||
*Robot se pohne směrem, který určí hráč. Zastavit se však může jen o překážku na cestě a to jak pevnou (žluté čáry) tak o jiného robota, nebo zastaví až na okraji hracího plánu.    | *Robot se pohne směrem, který určí hráč. Zastavit se však může jen o překážku na cestě a to jak pevnou (žluté čáry) tak o jiného robota, nebo zastaví až na okraji hracího plánu.    | ||
*Robot se nesmí pohybovat po diagonálách.    | *Robot se nesmí pohybovat po diagonálách.    | ||
*Hráč, který objeví cestu, ohlásí počet tahů, kterým se domnívá, že dosáhne cílového pole a otočí   | *Hráč, který objeví cestu, ohlásí počet tahů, kterým se domnívá, že dosáhne cílového pole a otočí přesýpací hodiny. Všichni hráči teď mají jednu minutu na to, aby našli cestu kratší.    | ||
*Hráč, který se domnívá, že takovou cestu našel, ohlásí počet tahů. Hráč, který ohlásí nejnižší počet tahů, předvede tuto cestu ostatním hráčům (projistotu nejdřív jen ukáže - pro případ, že se spletl). Jestliže je schopen přesunout robota na cílové pole zvoleným počtem tahů, provede tento přesun a započítá si jeden bod. Jestliže se spletl a ohlášený počet neodpovídá ukazovanému (i v případě, že ukazovaný výsledek je lepší), přechází možnost provedení tahu na hráče s nejbližším vyšším ohlášeným počtem tahů.    | *Hráč, který se domnívá, že takovou cestu našel, ohlásí počet tahů. Hráč, který ohlásí nejnižší počet tahů, předvede tuto cestu ostatním hráčům (projistotu nejdřív jen ukáže - pro případ, že se spletl). Jestliže je schopen přesunout robota na cílové pole zvoleným počtem tahů, provede tento přesun a započítá si jeden bod. Jestliže se spletl a ohlášený počet neodpovídá ukazovanému (i v případě, že ukazovaný výsledek je lepší), přechází možnost provedení tahu na hráče s nejbližším vyšším ohlášeným počtem tahů.    | ||
*Dva hráči nesmí ohlásit stejný počet tahů. Můžu však ohlásit i vyšší počet než je nejnižší odhad. Pro případ, že by se "nejlepší" hráč spletl a já pak mohl provést přemístění robotů sám.    | *Dva hráči nesmí ohlásit stejný počet tahů. Můžu však ohlásit i vyšší počet než je nejnižší odhad. Pro případ, že by se "nejlepší" hráč spletl a já pak mohl provést přemístění robotů sám.    | ||
| Řádek 27: | Řádek 39: | ||
*Vítězí hráč, který jako první získá deset bodů.  | *Vítězí hráč, který jako první získá deset bodů.  | ||
*Pro zvýšení dramatičnosti můžeme zavést mínus bod pro hráče, který nepřesune robota na ohlášený počet tahů:-)  | *Pro zvýšení dramatičnosti můžeme zavést mínus bod pro hráče, který nepřesune robota na ohlášený počet tahů:-)  | ||
= Odkazy =  | |||
* Tato hra na [http://hrejsi.cz/cgi/hry/hry.pl?hra=rqe hrejsi.cz]  | |||
Aktuální verze z 27. 2. 2008, 17:08
| Jiné názvy | Ricochet Robots | |||
| Počet hráčů | 2 a více | |||
| Doporučený věk | 10 | |||
| Délka hry | 30 až 60 minut | |||
| Autor | Alex Randolph | |||
| Vydání | 
  | 
Pravidla
Herní materiál
- Hrací plán
 - Čtyři různobarevné figurky robotů
 - Přesýpací hodiny na jednu minutu
 
Průběh hry
- Hráči umístí roboty na startovní pole. Pak vylosují jedno pole a barvu robota, který se na toto pole má dostat.
 - Každý hráč pak kouká na desku a snaží se objevit nejkratší cestu, kterou se dostane tento robot na určené pole.
 - V této fázi ještě hráči nesmí s roboty hýbat, ale již teď je potřeba znát pohybové možnosti robotů.
 - Určený robot musí skončit na zvoleném poli.
 - Ostatní roboti slouží k dosažení tohoto cíle.
 - Roboty je možné pohybovat v libovolném pořadí a to i jedním několikrát po sobě. Samozřejmě, že i robot, kterým se máme dostat na určené pole, se může před jeho dosažením libovolně přemisťovat.
 - Robot se pohne směrem, který určí hráč. Zastavit se však může jen o překážku na cestě a to jak pevnou (žluté čáry) tak o jiného robota, nebo zastaví až na okraji hracího plánu.
 - Robot se nesmí pohybovat po diagonálách.
 - Hráč, který objeví cestu, ohlásí počet tahů, kterým se domnívá, že dosáhne cílového pole a otočí přesýpací hodiny. Všichni hráči teď mají jednu minutu na to, aby našli cestu kratší.
 - Hráč, který se domnívá, že takovou cestu našel, ohlásí počet tahů. Hráč, který ohlásí nejnižší počet tahů, předvede tuto cestu ostatním hráčům (projistotu nejdřív jen ukáže - pro případ, že se spletl). Jestliže je schopen přesunout robota na cílové pole zvoleným počtem tahů, provede tento přesun a započítá si jeden bod. Jestliže se spletl a ohlášený počet neodpovídá ukazovanému (i v případě, že ukazovaný výsledek je lepší), přechází možnost provedení tahu na hráče s nejbližším vyšším ohlášeným počtem tahů.
 - Dva hráči nesmí ohlásit stejný počet tahů. Můžu však ohlásit i vyšší počet než je nejnižší odhad. Pro případ, že by se "nejlepší" hráč spletl a já pak mohl provést přemístění robotů sám.
 - Nové postavení robotů je výchozím postavením pro další kolo.
 - Vítězí hráč, který jako první získá deset bodů.
 - Pro zvýšení dramatičnosti můžeme zavést mínus bod pro hráče, který nepřesune robota na ohlášený počet tahů:-)
 
Odkazy
- Tato hra na hrejsi.cz