Alhambra: Prospěch vezírů: Porovnání verzí
m (Je rozšířením Alhambry.) |
|||
Řádek 2: | Řádek 2: | ||
| kód = | | kód = | ||
| název = Alhambra: Prospěch vezírů | | název = Alhambra: Prospěch vezírů | ||
| jeroz = Alhambra | |||
| foto = | | foto = | ||
| hráčů = 2-6 | | hráčů = 2-6 |
Aktuální verze z 19. 2. 2008, 21:59
Je rozšířením hry | Alhambra | |||
Počet hráčů | 2-6 | |||
Doporučený věk | 8 | |||
Délka hry | 45 až 60 minut | |||
Autor | Dirk Henn Wolfgang Panning | |||
Vydání |
|
Pravidla
Rozšíření ke hře Alhambra - nelze hrát samostatně. Obsahuje čtyři samostatné moduly, které je možné připojit k základní hře jednotlivě nebo i dohromady.
1. Vezírova přízeň: Každý hráč obdrží žeton vezíra. Ten mu umožní nákup stavby mimo normální pořadí. Podmínkou je, aby byl vezír aktivní a aby zaplatil přesnou částku.
2. Přístavby: Ve hře je navíc 24 přístavbových dlaždic pro 6 základních typů budov. Postavené přístavby zvyšují hodnotu všech sousedních budov téže barvy. Každý hráč ale může použít max. 3 přístavby.
3. Směnárna: Hra obsahuje 6 nových karet, které si hráči mohou vzít do ruky stejně jako peníze. S jejich pomocí mohou použít dvě měny místo jedné. Karta směnárny je ale jen na jedno použití.
4. Bonusové karty: Jedná se o 10 karet, které představují určitou budovu. Jako budovy se také počítají, hráč musí mít ale postavenu stavbu přesně odpovídající obrázku na kartě.
Odkazy
- Představení hry - http://deskovehry.blogspot.com/2006/09/rozen-alhambra-vezrova-pze.html
- Přehled herního materiálu - http://deskove-hry.110mb.com/?/alhambra-1-rozsireni/