Alhambra: Prospěch vezírů: Porovnání verzí

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
(Infobox.)
m (Je rozšířením Alhambry.)
 
(Nejsou zobrazeny 3 mezilehlé verze od 2 dalších uživatelů.)
Řádek 2: Řádek 2:
| kód      =  
| kód      =  
| název    = Alhambra: Prospěch vezírů
| název    = Alhambra: Prospěch vezírů
| jeroz    = Alhambra
| foto      =  
| foto      =  
| hráčů    = 2-6
| hráčů    = 2-6
| věk      = 8
| věk      = 8
| délka    = 45 až 60 minut
| délka    = 45 až 60 minut
| autor    =  
| autor    = Dirk Henn
| autor2    = Wolfgang Panning
| rok      = 2004
| rok      = 2004
| vydavatel = Queen Games
| vydavatel = Queen Games
Řádek 12: Řádek 14:
| obchod    =  
| obchod    =  
}}
}}
{{Autoři|Dirk Henn|Wolfgang Panning}}
[[Kategorie:Chybí pravidla]]
[[Kategorie:Chybí pravidla]]


==Pravida==
==Pravidla==
Rozšíření ke hře [[Alhambra]] - nelze hrát samostatně. Obsahuje čtyři samostatné moduly, které je možné připojit k základní hře jednotlivě nebo i dohromady.
Rozšíření ke hře [[Alhambra]] - nelze hrát samostatně. Obsahuje čtyři samostatné moduly, které je možné připojit k základní hře jednotlivě nebo i dohromady.


'''1. Vezírova přízeň:''' Každý hráč obdrží žeton vezíra. Ten mu umožní nákup stavby mimo nornální pořadí. Podmínkou je, aby byl vezír aktivní a aby zaplatil přesnou částku.   
'''1. Vezírova přízeň:''' Každý hráč obdrží žeton vezíra. Ten mu umožní nákup stavby mimo normální pořadí. Podmínkou je, aby byl vezír aktivní a aby zaplatil přesnou částku.   


'''2. Přístavby:''' Ve hře je navíc 24 přístavbových dlaždic pro 6 základních typů budov. Postavené přístavby zvyšuj hodnotu všech sousedních budov téže barvy. Každý hráč ale může použít max. 3 přístavby.
'''2. Přístavby:''' Ve hře je navíc 24 přístavbových dlaždic pro 6 základních typů budov. Postavené přístavby zvyšují hodnotu všech sousedních budov téže barvy. Každý hráč ale může použít max. 3 přístavby.


'''3. Směnárna:''' Hra obsahuje 6 nových karet, které si hráči mohou vzít do ruky stejně jako peníze. S jejich pomocí mohou použít dvě měny místo jedné. Karta směnárny je ale jen na jedno použití.
'''3. Směnárna:''' Hra obsahuje 6 nových karet, které si hráči mohou vzít do ruky stejně jako peníze. S jejich pomocí mohou použít dvě měny místo jedné. Karta směnárny je ale jen na jedno použití.

Aktuální verze z 19. 2. 2008, 22:59

Je rozšířením hry Alhambra
Počet hráčů 2-6
Doporučený věk 8
Délka hry 45 až 60 minut
Autor Dirk Henn
Wolfgang Panning
Vydání
2004 Queen Games Alhambra: Prospěch vezírů

Pravidla

Rozšíření ke hře Alhambra - nelze hrát samostatně. Obsahuje čtyři samostatné moduly, které je možné připojit k základní hře jednotlivě nebo i dohromady.

1. Vezírova přízeň: Každý hráč obdrží žeton vezíra. Ten mu umožní nákup stavby mimo normální pořadí. Podmínkou je, aby byl vezír aktivní a aby zaplatil přesnou částku.

2. Přístavby: Ve hře je navíc 24 přístavbových dlaždic pro 6 základních typů budov. Postavené přístavby zvyšují hodnotu všech sousedních budov téže barvy. Každý hráč ale může použít max. 3 přístavby.

3. Směnárna: Hra obsahuje 6 nových karet, které si hráči mohou vzít do ruky stejně jako peníze. S jejich pomocí mohou použít dvě měny místo jedné. Karta směnárny je ale jen na jedno použití.

4. Bonusové karty: Jedná se o 10 karet, které představují určitou budovu. Jako budovy se také počítají, hráč musí mít ale postavenu stavbu přesně odpovídající obrázku na kartě.

Odkazy