Hoppel Poppel: Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
m (→Cíl hry) |
m (Editace uživatele „203.172.208.43“ (diskuse) vráceny do předchozího stavu, jehož autorem je „Biřic“) |
||
(Není zobrazeno 5 mezilehlých verzí od 4 dalších uživatelů.) | |||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
{{Infobox hra | |||
| kód = hop | |||
| název = Hoppel Poppel | |||
| foto = | |||
| hráčů = 2-4 | |||
| věk = 3 | |||
| délka = 10 - 15 minut | |||
| autor = Heinz Meister | |||
| rok = 1995 | |||
| vydavatel = Haba | |||
| ocenění = | |||
| obchod = | |||
}} | |||
[[Kategorie:Dětské hry]] | |||
Na dvoře byla zvířátka, ale rozutekla se. Pár šťastných hodů barevnou kostkou a tvoje zvířátka jsou zpátky. | |||
= Pravidla = | |||
== Herní materiál == | |||
*4 hrací desky | *4 hrací desky | ||
*8 kachniček | *8 kachniček | ||
Řádek 22: | Řádek 29: | ||
*1 barevná kostka | *1 barevná kostka | ||
==Cíl hry== | |||
== Cíl hry == | |||
*Vrátit zvířátka zpět na dvorek | *Vrátit zvířátka zpět na dvorek | ||
==Průběh hry== | |||
== Průběh hry == | |||
*Každé dítě dostane jednu desku a po dvou od každého zvířátka. Ta si připraví dolů vedle desky. | *Každé dítě dostane jednu desku a po dvou od každého zvířátka. Ta si připraví dolů vedle desky. | ||
*Začíná nejmladší dítě. Postaví jakékoliv dvě ze svých zvířátek na startovní pole (žlutá plocha) a hodí kostkou. Pokud padne barva jednoho ze zvířátek, přesune toto na příslušné pole. Na uvolněné pole si připraví nové zvířátko. Pokud nepadne správná barva, nic se neděje a hráč musí čekat na další příležitost v dalším kole. | *Začíná nejmladší dítě. Postaví jakékoliv dvě ze svých zvířátek na startovní pole (žlutá plocha) a hodí kostkou. Pokud padne barva jednoho ze zvířátek, přesune toto na příslušné pole. Na uvolněné pole si připraví nové zvířátko. Pokud nepadne správná barva, nic se neděje a hráč musí čekat na další příležitost v dalším kole. | ||
Řádek 31: | Řádek 42: | ||
*Padne-li černá, jedno již umístěné zvířátko se musí vrátit vedle hracího plánu. | *Padne-li černá, jedno již umístěné zvířátko se musí vrátit vedle hracího plánu. | ||
==Konec hry== | |||
== Konec hry == | |||
*Hra končí ve chvíli, kdy první dítě zaplní svou desku všemi zvířátky. | *Hra končí ve chvíli, kdy první dítě zaplní svou desku všemi zvířátky. | ||
*Ostatní ještě mohou pokračovat v boji o druhé a třetí místo. | *Ostatní ještě mohou pokračovat v boji o druhé a třetí místo. | ||
= Odkazy = | |||
* Tato hra na [http://hrejsi.cz/cgi/hry/hry.pl hrejsi.cz]: [http://hrejsi.cz/cgi/hry/hry.pl?hra=hop Pokladnice her], [http://hrejsi.cz/cgi/hry/prodej.pl?hra=hop Obchod] |
Aktuální verze z 8. 6. 2011, 14:41
Počet hráčů | 2-4 | |||
Doporučený věk | 3 | |||
Délka hry | 10 - 15 minut | |||
Autor | Heinz Meister | |||
Vydání |
|
Na dvoře byla zvířátka, ale rozutekla se. Pár šťastných hodů barevnou kostkou a tvoje zvířátka jsou zpátky.
Pravidla
Herní materiál
- 4 hrací desky
- 8 kachniček
- 8 kočiček
- 8 králíčků
- 8 slepiček
- 1 barevná kostka
Cíl hry
- Vrátit zvířátka zpět na dvorek
Průběh hry
- Každé dítě dostane jednu desku a po dvou od každého zvířátka. Ta si připraví dolů vedle desky.
- Začíná nejmladší dítě. Postaví jakékoliv dvě ze svých zvířátek na startovní pole (žlutá plocha) a hodí kostkou. Pokud padne barva jednoho ze zvířátek, přesune toto na příslušné pole. Na uvolněné pole si připraví nové zvířátko. Pokud nepadne správná barva, nic se neděje a hráč musí čekat na další příležitost v dalším kole.
- Pokud padne bílá, na své místo putují obě zvířátka a na uvolněné startovní pole si dítě vybere dvě nová zvířátka
- Padne-li černá, jedno již umístěné zvířátko se musí vrátit vedle hracího plánu.
Konec hry
- Hra končí ve chvíli, kdy první dítě zaplní svou desku všemi zvířátky.
- Ostatní ještě mohou pokračovat v boji o druhé a třetí místo.
Odkazy
- Tato hra na hrejsi.cz: Pokladnice her, Obchod