Džungle: Porovnání verzí

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
m (Editace uživatele „178.33.249.19“ (diskuse) vráceny do předchozího stavu, jehož autorem je „Zeman“)
 
Řádek 40: Řádek 40:
*Hra končí v okamžiku, kdy jeden z hráčů vstoupí do soupeřova doupěte. Hráč, kterému se to podařilo, je vítězem.
*Hra končí v okamžiku, kdy jeden z hráčů vstoupí do soupeřova doupěte. Hráč, kterému se to podařilo, je vítězem.


Now I feel stupid. That's celraed it up for me
= Odkazy =
 
* Tato hra na [http://hrejsi.cz/cgi/hry/hry.pl hrejsi.cz]: [http://hrejsi.cz/cgi/hry/hry.pl?hra=dzu Pokladnice her], [http://hrejsi.cz/cgi/hry/prodej.pl?hra=dzu Obchod]

Aktuální verze z 8. 6. 2011, 16:13

Jiné názvy Dou Shou Qi
Počet hráčů 2
Doporučený věk 6
Délka hry 30 minut
Autor Neznámý autor
Vydání
2000 Granna Džungle

Stará čínská hra ve které proti sobě soupeří dvě skupiny zvířat. Cílem je dostat se do protivníkova doupěte. Touto hrou byla určitě inspirována hra L´Ataque což je předchůdkyně hry Stratego.


Pravidla

Herní materiál

  • Hrací deska 9×7
  • Sada hracích kamenů pro každého hráče - Krysa (1), Kočka (2), Vlk (3), Pes (4), Panter (5), Tygr (označen jako kámen), Lev (označen hvězdičkou), Slon (označen jako král)


Průběh hry

  • Hráči se v tazích pravidelně střídají.
  • Všechny kameny se pohybují o jedno pole ortogonálně, diagonální tahy nejsou dovoleny.
  • Jestliže na pole, které je již obsazeno, vstoupí protivníkův kámen, je tento kámen zajat. Zajaté kameny jsou odstraněny z desky.
  • Hráč nesmí zajmout vlastní kameny. Kámen nemůže zajmout kámen s vyšším číslem, než je jeho číslo. Existují dvě výjimky:
    • Krysa může zajmout Slona.
    • Na 3 kamenech kolem svého doupěte (prostřední pole na prvním řádku) může kámen majitele doupěte zajmout kámen jakékoli hodnoty, i vyšší.
  • Vstup do vlastního doupěte je zakázán.
  • Pohyb po vodní ploše (červená pole) nebo přes ní není dovolen s těmito výjimkami:
    • Krysa se může pohybovat po vodě stejně jako po souši, ale nemůže z vody zajmout Slona.
    • Tygr a Lev může vodu přeskočit, jestliže:
      • tah začíná na poli sousedícím s vodní plochou.
      • žádná z krys není ve vodě ve směru skoku.
      • pole za vodou není obsazeno kamenem vyšší hodnoty nebo kamenem vlastní barvy.
  • Hra končí v okamžiku, kdy jeden z hráčů vstoupí do soupeřova doupěte. Hráč, kterému se to podařilo, je vítězem.

Odkazy