Carcassonne: Král: Porovnání verzí

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
 
m (Editace uživatele „61.14.176.251“ (diskuse) vráceny do předchozího stavu, jehož autorem je „Zeman“)
 
(Není zobrazeno 9 mezilehlých verzí od 6 dalších uživatelů.)
Řádek 1: Řádek 1:
* '''Originální název:''' König
{{Infobox hra
* '''Je rozšířením hry:''' [[Carcassonne]]
| kód      = car
* '''Více informací''': [[Carcassonne (rodina)]]
| název     = Král
 
| alt      = König
Rozšíření modrého Carcassonnu dostupné jako bonus Král & Zvěd (König & Späher) v Carcassonne Hrad.
| rodina    = Carcassonne
| jeroz    = Carcassonne
| foto      = car.jpg
| hráčů    = 2-6
| věk      = 8
| délka    = 30 až 60 minut
| autor    = Klaus-Jürgen Wrede
| rok      = 2003
| vydavatel = Hans im Glück
| ocenění  =
| obchod    = car
}}
Rozšíření modrého Carcassonnu dostupné jako bonus Král & Zvěd (König & Späher) v Carcassonne Hrad. Toto rozšíření (König & Späher) se dá rovněž sehnat za 3 Eur prostřednictvím servisu náhradních dílů přímo u nakladatelství Hans im Glück.


==pravidla==
==pravidla==
Řádek 9: Řádek 21:
5 normálních karet krajiny přidejte k ostatním na začátku hry. Lze je kombinovat jak se základní variantou, tak s jejími jinými rozšířeními.
5 normálních karet krajiny přidejte k ostatním na začátku hry. Lze je kombinovat jak se základní variantou, tak s jejími jinými rozšířeními.


Mezi kartami je karta zobrazující dvě oddělené části města (přemostění). Tyto se však v průběhu hry mohou propojit prostřednictvím jiných karet do jediného města. Pak se tato karta počítá jako 1 bod.
Mezi kartami je karta zobrazující dvě oddělené části města (přemostění). Tyto se však v průběhu hry mohou propojit prostřednictvím jiných karet do jediného města. Pak se tato karta počítá jako 2 body.


'''Král''' je na počátku hry na straně, mimo hru. V okamžiku, kdy některý hráč dokončí město, vezme si krále. Jakmile však '''jiný hráč uzavře větší město''' (= položí poslední kartu), putuje král k němu. Kdo má na konci hry krále, dostane za každé uzavřené město 1 bod.
'''Král''' je na počátku hry na straně, mimo hru. V okamžiku, kdy některý hráč dokončí město, vezme si krále. Jakmile však '''jiný hráč uzavře větší město''' (= položí poslední kartu), putuje král k němu. Kdo má na konci hry krále, dostane za každé uzavřené město 1 bod.
Řádek 15: Řádek 27:
'''Loupeživý rytíř''' funguje stejně jako král, avšak na cestě. Kartu obdrží vždy ten hráč, který uzavřel '''nejdelší cestu'''. Na konci hry dostane hráč, který má tuto kartu v držení, '''1 bod za každou uzavřenou cestu'''.
'''Loupeživý rytíř''' funguje stejně jako král, avšak na cestě. Kartu obdrží vždy ten hráč, který uzavřel '''nejdelší cestu'''. Na konci hry dostane hráč, který má tuto kartu v držení, '''1 bod za každou uzavřenou cestu'''.


Z němčiny přeložil [[Dan Zeman]], [[Paluba]]
Z němčiny přeložil [[Uživatel:Zeman|Dan Zeman]], [[Paluba]]


[[Kategorie:Carcassonne (rodina)]]
[[Kategorie:Carcassonne (rodina)]]

Aktuální verze z 8. 6. 2011, 16:07

Car.jpg
Jiné názvy König
Rodina her Carcassonne
Je rozšířením hry Carcassonne
Počet hráčů 2-6
Doporučený věk 8
Délka hry 30 až 60 minut
Autor Klaus-Jürgen Wrede
Vydání
2003 Hans im Glück Král

Rozšíření modrého Carcassonnu dostupné jako bonus Král & Zvěd (König & Späher) v Carcassonne Hrad. Toto rozšíření (König & Späher) se dá rovněž sehnat za 3 Eur prostřednictvím servisu náhradních dílů přímo u nakladatelství Hans im Glück.

pravidla

5 normálních karet krajiny přidejte k ostatním na začátku hry. Lze je kombinovat jak se základní variantou, tak s jejími jinými rozšířeními.

Mezi kartami je karta zobrazující dvě oddělené části města (přemostění). Tyto se však v průběhu hry mohou propojit prostřednictvím jiných karet do jediného města. Pak se tato karta počítá jako 2 body.

Král je na počátku hry na straně, mimo hru. V okamžiku, kdy některý hráč dokončí město, vezme si krále. Jakmile však jiný hráč uzavře větší město (= položí poslední kartu), putuje král k němu. Kdo má na konci hry krále, dostane za každé uzavřené město 1 bod.

Loupeživý rytíř funguje stejně jako král, avšak na cestě. Kartu obdrží vždy ten hráč, který uzavřel nejdelší cestu. Na konci hry dostane hráč, který má tuto kartu v držení, 1 bod za každou uzavřenou cestu.

Z němčiny přeložil Dan Zeman, Paluba