Bang! - High Noon

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.
Je rozšířením hry Bang!
Počet hráčů 4-7
Doporučený věk 10
Délka hry 20 až 40 minut
Autor Emiliano Sciarra
Vydání
2003 daVinci games Bang! - High Noon

Rozšíření ke hře Bang!, u nás vyšlo společně s Bang! - Dodge City pod názvem Město duchů

Pozadí hry

Přestřelky mezi psanci a šerifem na Divokém západě se stávají mimořádně drsnými. Hráči musí být připraveni přivítat Daltony, zachovat chladnou hlavu během zlaté horečky a být opravdu opatrní, jestliže se procházejí městem duchů!

Herní materiál

Pravidla hry

Hra probíhá jako běžná hra BANG! s těmito změnami: Šerif dá stranou kartu V pravé poledne, zamíchá zbývající karty tohoto rozšíření, položí tuto hromádku lícem dolů a na vrch umístí lícem dolů kartu V pravé poledne. Potom celou hromádku otočí lícem vzhůru a položí ji vedle sebe.

Dříve než Šerif provede své druhé kolo, vezme první kartu z hromádky V pravé poledne (dejte pozor, aby byla otočena pouze následující karta). Přečte nahlas její text a potom ji umístí doprostřed stolu, čímž vytvoří odkládací hromádku V pravé poledne. Karta na vršku této hromádky je nyní ve hře a hráči se musí řídit jejím textem, dokud není zakryta novou kartou. Jestliže není hra po odkrytí karty V pravé poledne ještě ukončena, zůstává její efekt v platnosti, dokud hra neskončí.

„Na začátku kola“ znamená, že k efektu karty dojde před jakoukoli jinou akcí.

Jednotlivé karty

Požehnání (Blessing)

Všechny karty jsou považovány za srdcové.

Prokletí (Curse)

Všechny karty jsou považovány za pikové.

Město duchů (Ghost Town)

Zabité postavy se vrací do hry jako duchové. Provedou svá kola, jako by byly stále ve hře. Dobírají si 3 karty namísto 2 a nemohou zemřít. Po skončení svých kol se znovu odstraní.

Zlatá horečka (Gold Rush)

Hra probíhá proti směru hodinových ručiček. Začíná Šerif. Všechny karetní efekty probíhají po směru hodinových ručiček.

Kocovina (Hangover)

Všechny postavy ztrácí své zvláštní schopnosti.

V pravé poledne (High Noon)

Každý hráč ztrácí na začátku svého kola 1 život.

Přestřelka (Shootout)

Každý hráč může ve svém kole zahrát dvě karty BANG!

Daltonové (The Daltons)

Když přijdou Daltonové do hry, každý hráč, který má před sebou vyložené karty s modrým okrajem, si musí jednu z nich vybrat a vyřadit.

Doktor (The Doctor)

Když přijde Doktor do hry, hráč (hráči) s nejmenším momentálním počtem životů si 1 život obnoví.

Reverend (The Reverend)

Hráči nemohou hrát kartu Pivo.

Kázání (The Sermon)

Hráči nemohou používat ve svém kole kartu BANG!

Žízeň (Thirst)

Každý hráč si ve své 1. fázi dobírá pouze první kartu, nikoli druhou.

Příjezd vlaku (Train Arrival)

Každý hráč si ve své 1. fázi dobírá o jednu kartu více.

Bonusové karty

Pouta (Handcuffs)

Poté, co si hráč ve své 1. fázi dobere karty, oznámí jednu barvu. Ve svém kole pak může hrát pouze karty této barvy.

Nová identita (New Identity)

Každý hráč se může na začátku svého kola podívat na kartu postavy, kterou používá pro počítání životů. Může ji otočit lícem vzhůru a používat po zbytek hry. Tato nová postava začíná se 2 životy.

Poznámka překladatele

Tento překlad vznikl dříve, než firma Albi vydala českou verzi tohoto rozšíření, nemusí se s ní tedy ve všem shodovat.

Autor překladu: Václav Pražák