A Game of Thrones

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče

Přejít na: navigace, hledání
Varování: Nejste přihlášen(a) - vaše IP adresa bude zveřejněna v historii této stránky.

VAROVÁNÍ: Tato stránka je 85 KiB dlouhá; některé prohlížeče mohou mít problémy s editováním stran, které se blíží nebo jsou delší než 32 KiB. Prosíme, zvažte rozdělení stránky na více částí.

Editace může být zrušena. Zkontrolujte a pak potvrďte změny zobrazené níže.
Aktuální verze Váš text
Řádka 393: Řádka 393:
'''Proč dávat rozkazy?'''<br>
'''Proč dávat rozkazy?'''<br>
-
Fáze Plánování je během hry pravděpodobně tou nejdůležitější v celé stolní Hře o trůny. Tady můžete tajně přidělit svým jednotkám rozkazy tím, že položíte jeden žeton rozkazů lícem dolů na každé území, které ovládáte a na kterém máte své jednotky (pěšáky, rytíře nebo lodě). Toto je fáze diplomacie, přemýšlení a náhlých útoků. Můžete se sami sebe ptát: Kde zaútočí nepřítel? Můžete věřit spojenectví, které jste uzavřeli? Zradíte svého spojence a zaútočíte na něj?
+
Fáze Plánování je během hry pravděpodobně tou nejdůležitější v celé stolové Hře o trůny. Tu můžete tajně přidělit svým jednotkám rozkazy tím, že položíte jeden žeton rozkazů lícem dolů na každé území, ktoré ovládáte a na kterém máte své jednotky (pěšáky, rytíře nebo lodě). Toto je fáze diplomacie, přemýšlení a náhlých útoků. Můžete se sami sebe ptát: Kde zaútočí nepřítel? Můžete věřit spojenectví, které jste uzavřeli? Zradíte svého spojence a zaútočíte na něj?
-
'''Důležitá poznámka: I když mohou hráči dávat sliby (které nejsou nikdy závazné) a hledat spojenectví s jinými rody, <u>nikdy neukazujte své žetony rozkazů jinému hráči.</u> Proto si nemohou i ti nejlepší spojenci být nikdy stoprocentně jisti dobrými úmysly svých partnerů.'''
+
'''Důležitá poznámka: I když mohou hráči dávat sliby (které nejdou nikdy závazné) a hledat spojenectví s jinými rody, <u>nikdy neukazujte své žetony rozkazů jinému hráči.</u> Proto si nemohou i ti nejlepší spojenci být nikdy stopercentně jisti dobrými úmysly svých partnerů.'''
Řádka 444: Řádka 444:
Lodě se mohou pohybovat jenom po mořských oblastech a bojovat jenom na nich (proti jiným lodím). Pěšáci a rytíři se mohou pohybovat jenom po souši a také bojovat jenom na souši (proti jiným pěšákům a rytířům).
Lodě se mohou pohybovat jenom po mořských oblastech a bojovat jenom na nich (proti jiným lodím). Pěšáci a rytíři se mohou pohybovat jenom po souši a také bojovat jenom na souši (proti jiným pěšákům a rytířům).
--------
--------
 +
== Fáze akcí ==
== Fáze akcí ==

Uložením příspěvku souhlasíte s jeho dalším nemilosrdným upravováním a volným šířením podle licence cc-sa. Nekopírujte autorským právem chráněná díla!

Storno | Pomoc při editování (otevře se v novém okně)

Šablony použité na této stránce: