A Game of Thrones

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče

Přejít na: navigace, hledání
Varování: Nejste přihlášen(a) - vaše IP adresa bude zveřejněna v historii této stránky.

VAROVÁNÍ: Tato stránka je 85 KiB dlouhá; některé prohlížeče mohou mít problémy s editováním stran, které se blíží nebo jsou delší než 32 KiB. Prosíme, zvažte rozdělení stránky na více částí.

Editace může být zrušena. Zkontrolujte a pak potvrďte změny zobrazené níže.
Aktuální verze Váš text
Řádka 357: Řádka 357:
# Je zaznamenána síla útoku divokých (0, 2, 4, 6, 8, 10 nebo 12).
# Je zaznamenána síla útoku divokých (0, 2, 4, 6, 8, 10 nebo 12).
-
# Hráči teď schovají své dostupné žetony moci a tajně do dlaně vezmou tolik, kolika chtějí k obraně přispět.
+
# Hráči teď schovají své dostupné žetony moci a tajně do dlané vemou tolik, kolika chtějí k obraně přispět.
# Hráči své vklady ukážou současně. Spočítejte všechny vklady do jednoho čísla. To představuje sílu Noční hlídky.
# Hráči své vklady ukážou současně. Spočítejte všechny vklady do jednoho čísla. To představuje sílu Noční hlídky.
# Pokud je síla Noční hlídky větší nebo rovná síle útoku divokých, je útok zastaven a Noční hlídka vítězí.
# Pokud je síla Noční hlídky větší nebo rovná síle útoku divokých, je útok zastaven a Noční hlídka vítězí.
Řádka 367: Řádka 367:
'''Vítězství divokých'''<br>
'''Vítězství divokých'''<br>
-
Pokud zvítězí divocí, po Západozemí se začne šířit spoušť a rabující bandy. Každý hráč musí okamžitě odstranit z hracího plánu své jednotky v hodnotě 2 shromážďovacích bodů (pěšáky, rytíře nebo lodě), aby mohl této hrozbě čelit (tento požadavek splní také jeden rytíř za 2 shromážďovací body). Pokud během útoku zvítězili divocí, '''musí hráč s nejnižším vkladem do Noční hlídky''' dodatečně odstranit další své jednotky v hodnotě 2 shromážďovacích bodů (tedy celkem za 4 body). Pokud nastane shodný výsledek vkladů, rozhoduje o pořadí hráč, ovládající Železný trůn.
+
Pokud zvítězí divocí, po Západozemí se začne šířit spoušť a rabující bandy. Každý hráč musí okamžitě odstranit z hracího plánu své jednotky v hodnotě 2 shromážďovacích bodů (pěšáky, rytíře nebo lodě), aby mohl této hrozbě čelit (tuto požadavku splní také jeden rytíř za 2 shromážďovací body). Pokud během útoku zvítězili divocí, '''musí hráč s nejnižším vkladem do Noční hlídky''' dodatečně odstranit další své jednotky v hodnotě 2 shromážďovacích bodů (tedy celkem za 4 body). Pokud nastane shodný výsledek vkladů, rozhoduje o pořadí hráč, ovládající Železný trůn.
-
Bez ohledu na výsledek útoku je žeton divokých vždy navrácen na pozici 0 na záznamníku jejich hrozby. Divocí znovu zaútočí v okamžiku, kdy je ve fázi Westeros tažena karta Útoku divokých.
+
Bez ohledu na výsledek útoku je žeton divokých vždy navrácen na pozici 0 na záznamníku jejich hrozby. Divocí znovu zaútočí v okamihu, kdy je ve fázi Westeros tažena karta Útoku divokých.
Poznámka: Kvůli riziku ztráty jednotek v hodnotě 4 shromážďovacích bodů je vždy moudré nechat si jich několik v záloze pro tuto přiležitost.
Poznámka: Kvůli riziku ztráty jednotek v hodnotě 4 shromážďovacích bodů je vždy moudré nechat si jich několik v záloze pro tuto přiležitost.
 +
==== Konec fáze Westeros ====
==== Konec fáze Westeros ====

Uložením příspěvku souhlasíte s jeho dalším nemilosrdným upravováním a volným šířením podle licence cc-sa. Nekopírujte autorským právem chráněná díla!

Storno | Pomoc při editování (otevře se v novém okně)

Šablony použité na této stránce: