Z pohádky do pohádky
Počet hráčů | {{{hráčů}}}[[Kategorie:{{{hráčů}}} hráčů]] | |||
Autor | Neznámý autor | |||
Vydání |
|
Pravidla
Hernà materiál
- hernà plán
- 20 figurek pohádkových bytostÃ
- kostka
CÃl hry
Každý z hráÄů se snažà být prvnÃm, komu se podaÅà dovést svojà figurku do hradu.
PrůbÄh hry
Každý z hráÄů si vybere jednu figurku. Hodem kostky se urÄà zaÄÃnajÃcà hráÄ. Ostatnà hráÄi hrajà po smÄru hodinových ruÄiÄek. HráÄ, který je na tahu, hodà kostkou a postoupà o pÅÃsluÅ¡ný poÄet polÃ. SkonÄÃli svůj pohyb na nÄkterém z následujÃcÃch polÃ, provede pÅÃsluÅ¡nou akci.
Význam speciálnÃch polÃ
- Divotvorný meÄ
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s meÄem, pÅesune svojà figurku až na žluté polÃÄko za sanÃ
- SaÅ
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku sanÄ, smà postoupit dál jen padne-li mu trojka
- Zelená cesta
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s Äerným konÄm, musà do pekla
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s bÃlým konÄm, jde na zlatý vrch
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s hnÄdým konÄm, musà k ježibabÄ
- Modrá cesta
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s princeznou, jde až na prvnà pole za tůnÃ
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku tůnÄ (mezi princeznou a rybkou), může postoupit na konec tůnÄ pouze hodÃ-li Å¡estku (hrÃ¡Ä nemůže uvÃznout v tůni pÅi zpáteÄnà cestÄ, projde jà jako by se jednalo o normálnà polÃÄka)
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä pÅi zpáteÄnà cestÄ svůj pohyb na polÃÄku se zlatou rybkou, posune se hned na druhý bÅeh tůnÄ
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s jablÃÄkem, postoupà hned na dalÅ¡Ã polÃÄko s jablÃÄkem
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s ptákem Ohnivákem, je vrácen zpÄt do tůnÄ
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä pÅi zpáteÄnà cestÄ svůj pohyb na polÃÄku s ptákem Ohnivákem, pÅesune se rovnou na Zlatý vrch
- Žabà král
- jestliže hrÃ¡Ä skonÄà svůj pohyb na cestÄ ke studánce na prvnÃm Äerveném poli a následujÃcÃm hodem hodà jedniÄku, jde rovnou ke studánce
- to samé platà pÅi návratu od studánky, jen s tÃm rozdÃlem, že hrÃ¡Ä postoupà na pole s korunkou
- Cesta z pekla
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na Äerveném polÃÄku s Äerty, musà se vrátit o pÄt polà zpÄt
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s havranem, jde k ježibabÄ
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s holubicÃ, jde na Zlatý vrch
- ÄarodÄj
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na Äerveném polÃÄku s I nebo II, musà na oranžovou cestu hlÃdat prasátka
- Oranžová cesta
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s Äerným prasátkem, musà do pekla
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s růžovým prasátkem, jde na Zlatý vrch
- Obr
- Äervená polÃÄka a polÃÄko s kyjem vracà hráÄe zpÄt na Zlatý vrch
- Zlatá brána
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na tomto polÃÄku, jde na ježibabu
- Had
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na Äerveném polÃÄku, vracà se zpÄt na korunku
- Drak
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na Äerveném polÃÄku, vracà se zpÄt na hvÄzdu
- Äervená polÃÄka pÅed hradem (I/II)
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na tomto polÃÄku, jde na ÄarodÄje (I/II)
In awe of that asnewr! Really cool!