Z pohádky do pohádky: Porovnání verzí

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
(rozprac)
 
Řádek 33: Řádek 33:
:skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s ptákem Ohnivákem, je vrácen zpět do tůně
:skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s ptákem Ohnivákem, je vrácen zpět do tůně
:skončí-li hráč při zpáteční cestě svůj pohyb na políčku s ptákem Ohnivákem, přesune se rovnou na Zlatý vrch
:skončí-li hráč při zpáteční cestě svůj pohyb na políčku s ptákem Ohnivákem, přesune se rovnou na Zlatý vrch
:Žabí král
:;Žabí král
::hráč musí hodit přesný počet bodů, aby se na toto políčko
;Cesta z pekla
;Cesta z pekla
:skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku s čerty, musí se vrátit o pět polí zpět
:skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku s čerty, musí se vrátit o pět polí zpět
Řádek 43: Řádek 44:
:skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s černým prasátkem, musí do pekla
:skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s černým prasátkem, musí do pekla
:skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s růžovým prasátkem, jde na Zlatý vrch
:skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s růžovým prasátkem, jde na Zlatý vrch
 
;Obr
[[Kategorie:Nekompletní pravidla]]
:červená políčka a políčko s kyjem vrací hráče zpět na Zlatý vrch
;Zlatá brána
:skončí-li hráč svůj pohyb na tomto políčku, jde na ježibabu
;Had
:skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku, vrací se zpět na korunku
;Drak
:skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku, vrací se zpět na hvězdu
;Červená políčka před hradem (I/II)
:skončí-li hráč svůj pohyb na tomto políčku, jde na čaroděje (I/II)

Verze z 13. 11. 2006, 18:15

Herní materiál

  • herní plán
  • 20 figurek pohádkových bytostí
  • kostka

Cíl hry

Každý z hráčů se snaží být prvním, komu se podaří dovést svojí figurku do hradu.

Průběh hry

Každý z hráčů si vybere jednu figurku. Hodem kostky se určí začínající hráč. Ostatní hráči hrají po směru hodinových ručiček. Hráč, který je na tahu, hodí kostkou a postoupí o příslušný počet polí. Skončíli svůj pohyb na některém z následujících polí, provede příslušnou akci.

Význam speciálních polí

Divotvorný meč
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s mečem, přesune svojí figurku až na žluté políčko za saní
Saň
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku saně, smí postoupit dál jen padne-li mu trojka
Zelená cesta
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s černým koněm, musí do pekla
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s bílým koněm, jde na zlatý vrch
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s hnědým koněm, musí k ježibabě
Modrá cesta
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s princeznou, jde až na první pole za tůní
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku tůně (mezi princeznou a rybkou), může postoupit na konec tůně pouze hodí-li šestku (hráč nemůže uvíznout v tůni při zpáteční cestě, projde jí jako by se jednalo o normální políčka)
skončí-li hráč při zpáteční cestě svůj pohyb na políčku se zlatou rybkou, posune se hned na druhý břeh tůně
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s jablíčkem, postoupí hned na další políčko s jablíčkem
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s ptákem Ohnivákem, je vrácen zpět do tůně
skončí-li hráč při zpáteční cestě svůj pohyb na políčku s ptákem Ohnivákem, přesune se rovnou na Zlatý vrch
Žabí král
hráč musí hodit přesný počet bodů, aby se na toto políčko
Cesta z pekla
skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku s čerty, musí se vrátit o pět polí zpět
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s havranem, jde k ježibabě
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s holubicí, jde na Zlatý vrch
Čaroděj
skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku s I nebo II, musí na oranžovou cestu hlídat prasátka
Oranžová cesta
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s černým prasátkem, musí do pekla
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s růžovým prasátkem, jde na Zlatý vrch
Obr
červená políčka a políčko s kyjem vrací hráče zpět na Zlatý vrch
Zlatá brána
skončí-li hráč svůj pohyb na tomto políčku, jde na ježibabu
Had
skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku, vrací se zpět na korunku
Drak
skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku, vrací se zpět na hvězdu
Červená políčka před hradem (I/II)
skončí-li hráč svůj pohyb na tomto políčku, jde na čaroděje (I/II)