Bluff/Stručná pravidla: Porovnání verzí
m (→Průběh kola) |
m (→Průběh kola) |
||
Řádek 6: | Řádek 6: | ||
==Průběh kola == | ==Průběh kola == | ||
Hráči protřepou kalíšky s kostkami, překlopí je na stůl | Hráči protřepou kalíšky s kostkami, překlopí je na stůl. Poodklopí kalíšek rukama směrem k sobě kryjíce tak kostky před ostatními a nahlédnout pod něj. Pokud jsou nějaké kostky na sobě položte je vedle sebe. | ||
Hráč svou kostku musí '''buď''' posunout po stupnici minimálně o jedno pole (na začátku je kostka na 0. políčku, na pole s * lze položit jen * a naopak), přičemž může nastavit na kostce jakýkoli symbol, '''nebo''' může sázecí kostku nechat na stejném sázecím poli, ale v tom případě musí zvětšit na ní nastavené číslo, '''či''' sázku přijmout. Hráč tím nabízí sázku o to, že když se odkryjí všechny kostky ve hře, bude symbol na sázecí kostce nebo * nahoře minimálně tolikrát, kolik udává číslo na poli na kterém kostka leží. Na pole s * lze položit jen * a naopak. Poražený odevzdá tolik kostek o kolik se zmýlil. Pokud počet odhadl přesně dostane od poraženého jednu kostku, kterou dá do banku pokud měl plný počet kostek. | Hráč svou kostku musí '''buď''' posunout po stupnici minimálně o jedno pole (na začátku je kostka na 0. políčku, na pole s * lze položit jen * a naopak), přičemž může nastavit na kostce jakýkoli symbol, '''nebo''' může sázecí kostku nechat na stejném sázecím poli, ale v tom případě musí zvětšit na ní nastavené číslo, '''či''' sázku přijmout. Hráč tím nabízí sázku o to, že když se odkryjí všechny kostky ve hře, bude symbol na sázecí kostce nebo * nahoře minimálně tolikrát, kolik udává číslo na poli na kterém kostka leží. Na pole s * lze položit jen * a naopak. Poražený odevzdá tolik kostek o kolik se zmýlil. Pokud počet odhadl přesně dostane od poraženého jednu kostku, kterou dá do banku pokud měl plný počet kostek. |
Verze z 27. 2. 2006, 22:02
Veyměte si kalíšek a 6 kostek (5 v 6 hráčích ). Nevyužité a prohrané kostky jsou umísťovány do středu plánu.
Kdo nemá kostku vypadl. Poslední zbylý vyhrál. Hra se odehrává v kolech.
Průběh kola
Hráči protřepou kalíšky s kostkami, překlopí je na stůl. Poodklopí kalíšek rukama směrem k sobě kryjíce tak kostky před ostatními a nahlédnout pod něj. Pokud jsou nějaké kostky na sobě položte je vedle sebe.
Hráč svou kostku musí buď posunout po stupnici minimálně o jedno pole (na začátku je kostka na 0. políčku, na pole s * lze položit jen * a naopak), přičemž může nastavit na kostce jakýkoli symbol, nebo může sázecí kostku nechat na stejném sázecím poli, ale v tom případě musí zvětšit na ní nastavené číslo, či sázku přijmout. Hráč tím nabízí sázku o to, že když se odkryjí všechny kostky ve hře, bude symbol na sázecí kostce nebo * nahoře minimálně tolikrát, kolik udává číslo na poli na kterém kostka leží. Na pole s * lze položit jen * a naopak. Poražený odevzdá tolik kostek o kolik se zmýlil. Pokud počet odhadl přesně dostane od poraženého jednu kostku, kterou dá do banku pokud měl plný počet kostek.
Varianty
- Při přesném odhadnutí počtu symbolů všechni hráči s výjimkou nabízejícího odevzdají jednu kostku. Rozšíření: Uvedené pravidlo neplatí pro hráčovu poslední kostku, pokud sám sázku nepřijímá.
- Okamžitě poté co jste učinili svoji nabídku sázky odkryjete jednu nebo více svých kostek. To vám dává právo zbylé kostky skrytě přehodit. Nelze ukázat všechny kostky.