Carcassonne: Kataři: Porovnání verzí
m (Editace uživatele „77.48.180.2“ vrácena do předchozího stavu, jehož autorem je „Zeman“.) |
|||
Řádek 22: | Řádek 22: | ||
'''Posily:''' Farmáři pomáhají při obléhání jako obléhatelé. Pro farmáře pak znamená každé uzavřené obléhané město dvojnásobek bodů, tzn. 6 bodů, s prasátky z rozšíření [[Carcassonne: Kupci a stavitelé | Kupci a stavitelé]] potom 8 bodů. | '''Posily:''' Farmáři pomáhají při obléhání jako obléhatelé. Pro farmáře pak znamená každé uzavřené obléhané město dvojnásobek bodů, tzn. 6 bodů, s prasátky z rozšíření [[Carcassonne: Kupci a stavitelé | Kupci a stavitelé]] potom 8 bodů. | ||
'''Útěk:''' Sousedící kláštery umožňují únik z obléhaného města. Jestliže existuje | '''Útěk:''' Sousedící kláštery umožňují únik z obléhaného města. Jestliže existuje klášter na hranici s kartičkou pobořených hradeb (také diagonálně), hráč může ve svém kole odebrat jednoho ze svých rytířů zpět na ruku k dalšímu použití. | ||
[[Kategorie:Carcassonne (rodina)]] | [[Kategorie:Carcassonne (rodina)]] |
Verze z 2. 1. 2010, 18:30
| ||||
Je rozšířením hry | Carcassonne | |||
Počet hráčů | 2-5 (6) | |||
Doporučený věk | 8 | |||
Délka hry | 30 až 60 minut | |||
Autor | Klaus-Jürgen Wrede | |||
Vydání |
|
Herní materiál
- 4 kartičky, na každé z nichž je část města s pobořenými hradbami
Průběh hry
Obléhání: Město, kde je umístěna tato karta, je obléháno a bude následovat odpočet bodů. Každé obsazené město, které je zkompletováno během následujících tahů, získává pouze jeden bod za každou umístěnou kartičku města. Obléhané město s vloženou katedrálou získává dva body za každou kartičku. Obléhaná města, která nejsou zkompletována po skončení hry, nejsou započítána.
Posily: Farmáři pomáhají při obléhání jako obléhatelé. Pro farmáře pak znamená každé uzavřené obléhané město dvojnásobek bodů, tzn. 6 bodů, s prasátky z rozšíření Kupci a stavitelé potom 8 bodů.
Útěk: Sousedící kláštery umožňují únik z obléhaného města. Jestliže existuje klášter na hranici s kartičkou pobořených hradeb (také diagonálně), hráč může ve svém kole odebrat jednoho ze svých rytířů zpět na ruku k dalšímu použití.