Carcassonne: Kataři: Porovnání verzí
m (Je rozšířením Carcassonnu.) |
|||
Řádek 2: | Řádek 2: | ||
| kód = car | | kód = car | ||
| název = Carcassonne: Kataři | | název = Carcassonne: Kataři | ||
| jeroz = Carcassonne | |||
| foto = car.jpg | | foto = car.jpg | ||
| hráčů = 2-5 (6) | | hráčů = 2-5 (6) | ||
Řádek 12: | Řádek 13: | ||
| obchod = | | obchod = | ||
}} | }} | ||
== Herní materiál == | |||
* 4 kartičky, na každé z nichž je část města s pobořenými hradbami | * 4 kartičky, na každé z nichž je část města s pobořenými hradbami | ||
Verze z 19. 2. 2008, 22:42
[[Kategorie:]]
| ||
Je rozšířením hry | Carcassonne | |
Počet hráčů | 2-5 (6) | |
Doporučený věk | 8 | |
Délka hry | 30 až 60 minut | |
Autor | Klaus-Jürgen Wrede | |
Vydání |
|
Herní materiál
- 4 kartičky, na každé z nichž je část města s pobořenými hradbami
Průběh hry
Obléhání: Město, kde je umístěna tato karta, je obléháno a bude následovat odpočet bodů. Každé obsazené město, které je zkompletováno během následujících tahů, získává pouze jeden bod za každou umístěnou kartičku města. Obléhané město s vloženou katedrálou získává dva body za každou kartičku. Obléhaná města, která nejsou zkompletována po skončení hry, nejsou započítána.
Posily: Farmáři pomáhají při obléhání jako obléhatelé. Pro farmáře pak znamená každé uzavřené obléhané město dvojnásobek bodů, tzn. 6 bodů, s prasátky z rozšíření Kupci a stavitelé potom 8 bodů.
Útěk: Sousedící kláštery umožňují únik z obléhaného města. Jestliže existuje klášter na hranici s kartičkou pobořených hradeb (také diagonálně), hráč může ve svém kole odebrat jednoho ze svých rytířů zpět na ruku k dalšímu použití.