Carcassonne: Král: Porovnání verzí
(Infobox.) |
(Zbývající informace do infoboxu.) |
||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
{{Infobox hra | {{Infobox hra | ||
| kód = car | | kód = car | ||
| název = Carcassonne | | název = Král | ||
| alt = König | |||
| rodina = Carcassonne | |||
| jeroz = Carcassonne | |||
| foto = car.jpg | | foto = car.jpg | ||
| hráčů = 2-6 | | hráčů = 2-6 | ||
Řádek 12: | Řádek 15: | ||
| obchod = car | | obchod = car | ||
}} | }} | ||
Rozšíření modrého Carcassonnu dostupné jako bonus Král & Zvěd (König & Späher) v Carcassonne Hrad. Toto rozšíření (König & Späher) se dá rovněž sehnat za 3 Eur prostřednictvím servisu náhradních dílů přímo u nakladatelství Hans im Glück. | Rozšíření modrého Carcassonnu dostupné jako bonus Král & Zvěd (König & Späher) v Carcassonne Hrad. Toto rozšíření (König & Späher) se dá rovněž sehnat za 3 Eur prostřednictvím servisu náhradních dílů přímo u nakladatelství Hans im Glück. | ||
Verze z 18. 6. 2007, 17:31
[[Kategorie:]]
| ||
Jiné názvy | König | |
Rodina her | Carcassonne | |
Je rozšířením hry | Carcassonne | |
Počet hráčů | 2-6 | |
Doporučený věk | 8 | |
Délka hry | 30 až 60 minut | |
Autor | Klaus-Jürgen Wrede | |
Vydání |
|
Rozšíření modrého Carcassonnu dostupné jako bonus Král & Zvěd (König & Späher) v Carcassonne Hrad. Toto rozšíření (König & Späher) se dá rovněž sehnat za 3 Eur prostřednictvím servisu náhradních dílů přímo u nakladatelství Hans im Glück.
pravidla
5 normálních karet krajiny přidejte k ostatním na začátku hry. Lze je kombinovat jak se základní variantou, tak s jejími jinými rozšířeními.
Mezi kartami je karta zobrazující dvě oddělené části města (přemostění). Tyto se však v průběhu hry mohou propojit prostřednictvím jiných karet do jediného města. Pak se tato karta počítá jako 1 bod.
Král je na počátku hry na straně, mimo hru. V okamžiku, kdy některý hráč dokončí město, vezme si krále. Jakmile však jiný hráč uzavře větší město (= položí poslední kartu), putuje král k němu. Kdo má na konci hry krále, dostane za každé uzavřené město 1 bod.
Loupeživý rytíř funguje stejně jako král, avšak na cestě. Kartu obdrží vždy ten hráč, který uzavřel nejdelší cestu. Na konci hry dostane hráč, který má tuto kartu v držení, 1 bod za každou uzavřenou cestu.