Quincunx: Porovnání verzí
		
		
		
		
		
		Skočit na navigaci
		Skočit na vyhledávání
		
				
		
		
	
| m |  (Infobox.) | ||
| Řádek 1: | Řádek 1: | ||
| {{ | {{Infobox hra | ||
| | kód       =  | |||
| | název     = Quincunx | |||
| | foto      =  | |||
| | hráčů     = 2 | |||
| | věk       = 8 | |||
| | délka     = 20 až 40 minut | |||
| | autor     = Andreas Schröter | |||
| | rok       = Neznámý rok | |||
| | vydavatel =  | |||
| | ocenění   =  | |||
| | obchod    =  | |||
| }} | |||
| [[Kategorie:Abstraktní hry]] | [[Kategorie:Abstraktní hry]] | ||
Verze z 15. 6. 2007, 10:05
| Počet hráčů | 2 | 
| Doporučený věk | 8 | 
| Délka hry | 20 až 40 minut | 
| Autor | Andreas Schröter | 
Hrací potřeby
- Hrací deska 7×7
- 13 fialových kamenů
- 13 zelených kamenů
Cíl hry
- Obsadit středové pole.
Výchozí situace
- Na začtku hry stojí kameny ve dvou krajních řadách. Středové pole v první řadě je volné.
Průběh hry
- Hráči se v tazích pravidelně střídají.
- Hráč, který je na tahu, může provést jednu z následujících akcí:
- Posunout svůj kámen o 3 volná pole ortogonálně. Pokud na tomto poli stojí protivníkův kámen, je tento kámen zajat a odstraněn z desky. Hráč nesmí svým kamenem přeskočit jakýkoliv jiný.
- Posunout svůj kámen o 2 pole diagonálně. Kámen smí přeskočit vlastní nebo protivníkův kámen. Pohyb nesmí být ukončen na poli obsazeném jiným kamenem a na středovém poli.
 
Konec hry
- Zvítězí hráč, kterému se podaří dostat z červeného pole na okraji desky na středové zelené pole jediným pohybem.