Winkers: Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
m |
(Infobox.) |
||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
{{ | {{Infobox hra | ||
| kód = win | |||
| název = Winkers | |||
| foto = | |||
| hráčů = 2 | |||
| věk = 6 | |||
| délka = 10 až 20 minut | |||
| autor = Neznámý autor | |||
| rok = 1998 | |||
| vydavatel = Great American Trading Company | |||
| ocenění = | |||
| obchod = | |||
}} | |||
Pravidla jsou inspirována piškvorkami. Děláte piškvorku délky tři, ale k její stavbě potřebujete nejen kolečka své barvy, ale i základní dřevěné žetony, které vám ovšem může obsadit i protihráč. | Pravidla jsou inspirována piškvorkami. Děláte piškvorku délky tři, ale k její stavbě potřebujete nejen kolečka své barvy, ale i základní dřevěné žetony, které vám ovšem může obsadit i protihráč. | ||
Verze z 15. 6. 2007, 10:04
Počet hráčů | 2 | |||
Doporučený věk | 6 | |||
Délka hry | 10 až 20 minut | |||
Autor | Neznámý autor | |||
Vydání |
|
Pravidla jsou inspirována piškvorkami. Děláte piškvorku délky tři, ale k její stavbě potřebujete nejen kolečka své barvy, ale i základní dřevěné žetony, které vám ovšem může obsadit i protihráč.
Vyhraje hráč, který jako první získá tři oči v řadě. Oko (winker) je kombinace hracího kamene a barevného kolečka.
Základní pravidla
- Na začátku dostane každý hráč 10 prázdných kamenů a 10 barevných koleček své barvy.
- Hráč na tahu může udělat jednu ze dvou věcí:
- Položit kámen kamkoliv na hrací desku.
- Přidat barevné kolečko na kterýkoliv prázdný kámen na hrací desce. Tím vznikne oko (winker).
- Pokud hráč nemůže položit barevné kolečko, musí přidat prázdný kámen.
- Hráč, kterému dojdou kameny, pokračuje v přidávání barevných koleček, až než hra skončí.
- Pokud hráči dojdou kameny i kolečka, aniž by docílil tří očí v řadě, pak prohrál.
- Kameny, barevná kolečka, ani kompletní oči se nesmějí přemísťovat, poté co byly položeny na desku.
- Vyhrává hráč, který má tři kompletní oči své barvy v řadě.