Z pohádky do pohádky: Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
(Infobox.) |
|||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
{{ | {{Infobox hra | ||
| kód = | |||
| název = Z pohádky do pohádky | |||
| foto = | |||
| hráčů = 2-6 | |||
| věk = 6 | |||
| délka = 45 minut | |||
| autor = Neznámý autor | |||
| rok = Neznámý rok | |||
| vydavatel = Dino | |||
| ocenění = | |||
| obchod = | |||
}} | |||
== Herní materiál == | == Herní materiál == | ||
* herní plán | * herní plán |
Verze z 15. 6. 2007, 09:58
Počet hráčů | 2-6 | |||
Doporučený věk | 6 | |||
Délka hry | 45 minut | |||
Autor | Neznámý autor | |||
Vydání |
|
Herní materiál
- herní plán
- 20 figurek pohádkových bytostí
- kostka
Cíl hry
Každý z hráčů se snaží být prvním, komu se podaří dovést svojí figurku do hradu.
Průběh hry
Každý z hráčů si vybere jednu figurku. Hodem kostky se určí začínající hráč. Ostatní hráči hrají po směru hodinových ručiček. Hráč, který je na tahu, hodí kostkou a postoupí o příslušný počet polí. Skončíli svůj pohyb na některém z následujících polí, provede příslušnou akci.
Význam speciálních polí
- Divotvorný meč
- skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s mečem, přesune svojí figurku až na žluté políčko za saní
- Saň
- skončí-li hráč svůj pohyb na políčku saně, smí postoupit dál jen padne-li mu trojka
- Zelená cesta
- skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s černým koněm, musí do pekla
- skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s bílým koněm, jde na zlatý vrch
- skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s hnědým koněm, musí k ježibabě
- Modrá cesta
- skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s princeznou, jde až na první pole za tůní
- skončí-li hráč svůj pohyb na políčku tůně (mezi princeznou a rybkou), může postoupit na konec tůně pouze hodí-li šestku (hráč nemůže uvíznout v tůni při zpáteční cestě, projde jí jako by se jednalo o normální políčka)
- skončí-li hráč při zpáteční cestě svůj pohyb na políčku se zlatou rybkou, posune se hned na druhý břeh tůně
- skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s jablíčkem, postoupí hned na další políčko s jablíčkem
- skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s ptákem Ohnivákem, je vrácen zpět do tůně
- skončí-li hráč při zpáteční cestě svůj pohyb na políčku s ptákem Ohnivákem, přesune se rovnou na Zlatý vrch
- Žabí král
- jestliže hráč skončí svůj pohyb na cestě ke studánce na prvním červeném poli a následujícím hodem hodí jedničku, jde rovnou ke studánce
- to samé platí při návratu od studánky, jen s tím rozdílem, že hráč postoupí na pole s korunkou
- Cesta z pekla
- skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku s čerty, musí se vrátit o pět polí zpět
- skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s havranem, jde k ježibabě
- skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s holubicí, jde na Zlatý vrch
- Čaroděj
- skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku s I nebo II, musí na oranžovou cestu hlídat prasátka
- Oranžová cesta
- skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s černým prasátkem, musí do pekla
- skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s růžovým prasátkem, jde na Zlatý vrch
- Obr
- červená políčka a políčko s kyjem vrací hráče zpět na Zlatý vrch
- Zlatá brána
- skončí-li hráč svůj pohyb na tomto políčku, jde na ježibabu
- Had
- skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku, vrací se zpět na korunku
- Drak
- skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku, vrací se zpět na hvězdu
- Červená políčka před hradem (I/II)
- skončí-li hráč svůj pohyb na tomto políčku, jde na čaroděje (I/II)
Odkazy
- Hrací deska - http://deskovehry.t35.com/?/z-pohadky-do-pohadky/