Winkers: Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
(pravidla) |
m |
||
Řádek 8: | Řádek 8: | ||
Pravidla jsou inspirována piškvorkami. Děláte piškvorku délky tři, ale k její stavbě potřebujete nejen kolečka své barvy, ale i základní dřevěné žetony, které vám ovšem může obsadit i protihráč. | Pravidla jsou inspirována piškvorkami. Děláte piškvorku délky tři, ale k její stavbě potřebujete nejen kolečka své barvy, ale i základní dřevěné žetony, které vám ovšem může obsadit i protihráč. | ||
Vyhraje hráč, který jako první získá tři oči v řadě. Oko (winker) je kombinace hracího kamene a barevného kolečka. | |||
==Základní pravidla== | ==Základní pravidla== |
Verze z 8. 2. 2006, 13:27
- Počet hráčů: 2
- Doporučený věk: nejméně 6 let
- Délka hry: 10 až 20 minut
- Vydavatel: Great American Trading Company
- Rok vydání: 1998
- Autor: Neznámý autor
Pravidla jsou inspirována piškvorkami. Děláte piškvorku délky tři, ale k její stavbě potřebujete nejen kolečka své barvy, ale i základní dřevěné žetony, které vám ovšem může obsadit i protihráč.
Vyhraje hráč, který jako první získá tři oči v řadě. Oko (winker) je kombinace hracího kamene a barevného kolečka.
Základní pravidla
- Na začátku dostane každý hráč 10 prázdných kamenů a 10 barevných koleček své barvy.
- Hráč na tahu může udělat jednu ze dvou věcí:
- Položit kámen kamkoliv na hrací desku.
- Přidat barevné kolečko na kterýkoliv prázdný kámen na hrací desce. Tím vznikne oko (winker).
- Pokud hráč nemůže položit barevné kolečko, musí přidat prázdný kámen.
- Hráč, kterému dojdou kameny, pokračuje v přidávání barevných koleček, až než hra skončí.
- Pokud hráči dojdou kameny i kolečka, aniž by docílil tří očí v řadě, pak prohrál.
- Kameny, barevná kolečka, ani kompletní oči se nesmějí přemísťovat, poté co byly položeny na desku.
- Vyhrává hráč, který má tři kompletní oči své barvy v řadě.