Winkers: Porovnání verzí

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
(pravidla)
 
m
Řádek 8: Řádek 8:


Pravidla jsou inspirována piškvorkami. Děláte piškvorku délky tři, ale k její stavbě potřebujete nejen kolečka své barvy, ale i základní dřevěné žetony, které vám ovšem může obsadit i protihráč.
Pravidla jsou inspirována piškvorkami. Děláte piškvorku délky tři, ale k její stavbě potřebujete nejen kolečka své barvy, ale i základní dřevěné žetony, které vám ovšem může obsadit i protihráč.
Vyhraje hráč, který jako první získá tři oči v řadě. Oko (winker) je kombinace hracího kamene a barevného kolečka.


==Základní pravidla==
==Základní pravidla==

Verze z 8. 2. 2006, 13:27


Pravidla jsou inspirována piškvorkami. Děláte piškvorku délky tři, ale k její stavbě potřebujete nejen kolečka své barvy, ale i základní dřevěné žetony, které vám ovšem může obsadit i protihráč.

Vyhraje hráč, který jako první získá tři oči v řadě. Oko (winker) je kombinace hracího kamene a barevného kolečka.

Základní pravidla

  1. Na začátku dostane každý hráč 10 prázdných kamenů a 10 barevných koleček své barvy.
  2. Hráč na tahu může udělat jednu ze dvou věcí:
  • Položit kámen kamkoliv na hrací desku.
  • Přidat barevné kolečko na kterýkoliv prázdný kámen na hrací desce. Tím vznikne oko (winker).
  1. Pokud hráč nemůže položit barevné kolečko, musí přidat prázdný kámen.
  2. Hráč, kterému dojdou kameny, pokračuje v přidávání barevných koleček, až než hra skončí.
  3. Pokud hráči dojdou kameny i kolečka, aniž by docílil tří očí v řadě, pak prohrál.
  4. Kameny, barevná kolečka, ani kompletní oči se nesmějí přemísťovat, poté co byly položeny na desku.
  5. Vyhrává hráč, který má tři kompletní oči své barvy v řadě.