Chifoumi: Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
m (→Průběh hry) |
|||
Řádek 31: | Řádek 31: | ||
Cílem hry je zajmout všechny soupeřovy figury. | Cílem hry je zajmout všechny soupeřovy figury. | ||
== | == Tah == | ||
V každém tahu může hráč posunout jednu svoji figuru o jedno políčko v jakémkoliv směru (dopředu, do stran i šikmo). Hráč může vstoupit i na políčko, kde již má svoji figuru. Vytvoří tím pádem sloupec. Vstoupí-li hráč na políčko obsazené soupeřovou figurkou, která je slabší nebo stejně silná, zajme tímto krokem soupeřovu figuru. Síla figur se hodnotí podobně jako u hry kámen, nůžky, papír: | |||
* Kámen může zajmout nůžky. | * Kámen může zajmout nůžky. | ||
* Nůžky mohou zajmout papír. | * Nůžky mohou zajmout papír. | ||
* Papír může zajmout kámen a studnu. | * Papír může zajmout kámen a studnu. | ||
* Studna může zajmout kámen a nůžky. | * Studna může zajmout kámen a nůžky. |
Verze z 10. 8. 2007, 10:19
Počet hráčů | 2-4 | |||
Doporučený věk | 8 | |||
Délka hry | 15 až 30 minut | |||
Autor | Nicolas Halpern-Herla | |||
Vydání |
|
Hrací materiál
- Hrací plán
- 8 kamenů pro každého hráče
- 2× kámen
- 2× nůžky
- 2× papír
- 2× studna
Příprava a cíl hry
Počáteční postavení kamenů se liší podle počtu hráčů:
Cílem hry je zajmout všechny soupeřovy figury.
Tah
V každém tahu může hráč posunout jednu svoji figuru o jedno políčko v jakémkoliv směru (dopředu, do stran i šikmo). Hráč může vstoupit i na políčko, kde již má svoji figuru. Vytvoří tím pádem sloupec. Vstoupí-li hráč na políčko obsazené soupeřovou figurkou, která je slabší nebo stejně silná, zajme tímto krokem soupeřovu figuru. Síla figur se hodnotí podobně jako u hry kámen, nůžky, papír:
- Kámen může zajmout nůžky.
- Nůžky mohou zajmout papír.
- Papír může zajmout kámen a studnu.
- Studna může zajmout kámen a nůžky.