Robot Quest: Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
(Infobox.) |
(Zbývající informace do infoboxu.) |
||
Řádek 2: | Řádek 2: | ||
| kód = rqe | | kód = rqe | ||
| název = Robot Quest | | název = Robot Quest | ||
| alt = Ricochet Robots | |||
| foto = | | foto = | ||
| hráčů = 2 a více | | hráčů = 2 a více | ||
Řádek 12: | Řádek 13: | ||
| obchod = | | obchod = | ||
}} | }} | ||
== Hrací materiál == | == Hrací materiál == | ||
*Hrací plán | *Hrací plán |
Verze z 18. 6. 2007, 17:48
Jiné názvy | Ricochet Robots | |||
Počet hráčů | 2 a více | |||
Doporučený věk | 10 | |||
Délka hry | 30 až 60 minut | |||
Autor | Alex Randolph | |||
Vydání |
|
Hrací materiál
- Hrací plán
- Čtyři různobarevné figurky robotů
- Přesýpací hodiny na jednu minutu
Průběh hry
- Hráči umístí roboty na startovní pole. Pak vylosují jedno pole a barvu robota, který se na toto pole má dostat.
- Každý hráč pak kouká na desku a snaží se objevit nejkratší cestu, kterou se dostane tento robot na určené pole.
- V této fázi ještě hráči nesmí s roboty hýbat, ale již teď je potřeba znát pohybové možnosti robotů.
- Určený robot musí skončit na zvoleném poli.
- Ostatní roboti slouží k dosažení tohoto cíle.
- Roboty je možné pohybovat v libovolném pořadí a to i jedním několikrát po sobě. Samozřejmě, že i robot, kterým se máme dostat na určené pole, se může před jeho dosažením libovolně přemisťovat.
- Robot se pohne směrem, který určí hráč. Zastavit se však může jen o překážku na cestě a to jak pevnou (žluté čáry) tak o jiného robota, nebo zastaví až na okraji hracího plánu.
- Robot se nesmí pohybovat po diagonálách.
- Hráč, který objeví cestu, ohlásí počet tahů, kterým se domnívá, že dosáhne cílového pole a otočí přesýpací hodiny. Všichni hráči teď mají jednu minutu na to, aby našli cestu kratší.
- Hráč, který se domnívá, že takovou cestu našel, ohlásí počet tahů. Hráč, který ohlásí nejnižší počet tahů, předvede tuto cestu ostatním hráčům (projistotu nejdřív jen ukáže - pro případ, že se spletl). Jestliže je schopen přesunout robota na cílové pole zvoleným počtem tahů, provede tento přesun a započítá si jeden bod. Jestliže se spletl a ohlášený počet neodpovídá ukazovanému (i v případě, že ukazovaný výsledek je lepší), přechází možnost provedení tahu na hráče s nejbližším vyšším ohlášeným počtem tahů.
- Dva hráči nesmí ohlásit stejný počet tahů. Můžu však ohlásit i vyšší počet než je nejnižší odhad. Pro případ, že by se "nejlepší" hráč spletl a já pak mohl provést přemístění robotů sám.
- Nové postavení robotů je výchozím postavením pro další kolo.
- Vítězí hráč, který jako první získá deset bodů.
- Pro zvýšení dramatičnosti můžeme zavést mínus bod pro hráče, který nepřesune robota na ohlášený počet tahů:-)