Carcassonne: Řeka II: Porovnání verzí
m |
m (Je rozšířením Carcassonnu.) |
||
(Nejsou zobrazeny 2 mezilehlé verze od 2 dalších uživatelů.) | |||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
{{Infobox hra | |||
| kód = car | |||
| název = Carcassonne: Řeka II | |||
| jeroz = Carcassonne | |||
| foto = car.jpg | |||
| hráčů = 2-5 (6) | |||
| věk = 8 | |||
| délka = 30 až 60 minut | |||
| autor = Rudolf Ross | |||
| autor2 = Klaus-Jürgen Wrede | |||
| rok = 2005 | |||
| vydavatel = Hans im Glück | |||
| ocenění = | |||
| obchod = car | |||
}} | |||
Obsahuje 12 karet s řekou. Hratelné pouze se základní sadou Carcassonne. Lze kombinovat s Řekou I. | Obsahuje 12 karet s řekou. Hratelné pouze se základní sadou Carcassonne. Lze kombinovat s Řekou I. | ||
Aktuální verze z 19. 2. 2008, 22:40
| ||||
Je rozšířením hry | Carcassonne | |||
Počet hráčů | 2-5 (6) | |||
Doporučený věk | 8 | |||
Délka hry | 30 až 60 minut | |||
Autor | Rudolf Ross Klaus-Jürgen Wrede | |||
Vydání |
|
Obsahuje 12 karet s řekou. Hratelné pouze se základní sadou Carcassonne. Lze kombinovat s Řekou I.
Překlad z němčiny: Dan Zeman, Paluba
Řeka se pokládá jako první. Pramen, rozvětvení a jezero se sopkou se dají na stranu, ostatní karty s řekou se zamíchají lícem dolů. Pramen se položí doprostřed stolu. Nejmladší hráč přiloží rozvětvení. Potom si hráči popořadě vytáhnou kartu řeky a pokládají ji doleva nebo doprava na jedno ze dvou říčních ramen. Nakonec se položí sopka. Až na dvě výjimky se kartičky řeky mohou pokládat libovolně. (Nelze otočit do protisměru a nelze spojit obě ramena.) Stejně jako v normální hře může každý hráč položit figurku, pokud chce. Žádná figurka však nesmí stát přímo na řece. Hráč, který pokládá sopku, nesmí na tuto kartičku postavit žádnou figurku, ale místo toho provede ihned další tah, tj. začne s normální hrou.
Kartičky Řeky II, které obsahují hostinec, stádo prasat nebo sopku mají zvláštní význam, pokud kombinujete Řeku II s příslušným dalším rozšířením Carcassonne.
Stádo prasat přinese sedlákovi, kterému tato louka patří, za každé město 1 bod navíc. Tato prémie platí navíc k běžnému praseti z rozšíření Kupci a stavitelé.
Hostinec má stejný význam jako v prvním rozšíření Carcassonne.
Sopka má stejný význam jako v rozšíření Princezna a drak. Hráč, který položí tuto kartu, může ihned provést další tah.