Quincunx: Porovnání verzí

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
m (Kód.)
 
(Není zobrazeno 5 mezilehlých verzí od 4 dalších uživatelů.)
Řádek 1: Řádek 1:
=Charakteristika=
{{Infobox hra
| kód      = qui
| název    = Quincunx
| foto      =
| hráčů    = 2
| věk      = 8
| délka    = 20 až 40 minut
| autor    = Andreas Schröter
| rok      = Neznámý rok
| vydavatel =
| ocenění  =
| obchod    =
}}
[[Kategorie:Abstraktní hry]]


''Počet hráčů'': 2


''Doporučený věk'': alespoň 8 let
= Pravidla =


''Délka hry'':
== Herní materiál ==


''Rok vydání'':
*Hrací deska 7×7
*13 fialových kamenů
*13 zelených kamenů


''Autor'': Andreas Schröter


=Pravidla=
== Cíl hry ==
*Hrací potřeby
 
**Hrací deska 7×7
*Obsadit středové pole.  
**13 fialových kamenů
 
**13 zelených kamenů
 
*Cíl hry
== Výchozí situace ==
Obsadit středové pole.  
 
*Výchozí situace
*Na začtku hry stojí kameny ve dvou krajních řadách. Středové pole v první řadě je volné.  
Na začtku hry stojí kameny ve dvou krajních řadách. Středové pole v první řadě je volné.  
   
   
*Průběh hry
 
Hráči se v tazích pravidelně střídají.  
== Průběh hry ==
Hráč, který je na tahu, může provést jednu z následujících akcí:  
 
#Posunout svůj kámen o 3 volná pole ortogonálně. Pokud na tomto poli stojí protivníkův kámen, je tento kámen zajat a odstraněn z desky. Hráč nesmí svým kamenem přeskočit jakýkoliv jiný.  
*Hráči se v tazích pravidelně střídají.  
#Posunout svůj kámen o 2 pole diagonálně. Kámen smí přeskočit vlastní nebo protivníkův kámen. Pohyb nesmí být ukončen na poli obsazeném jiným kamenem a na středovém poli.  
*Hráč, který je na tahu, může provést jednu z následujících akcí:  
*Konec hry
**Posunout svůj kámen o 3 volná pole ortogonálně. Pokud na tomto poli stojí protivníkův kámen, je tento kámen zajat a odstraněn z desky. Hráč nesmí svým kamenem přeskočit jakýkoliv jiný.  
Zvítězí hráč, kterému se podaří dostat z červeného pole na okraji desky na středové zelené pole jediným pohybem.
**Posunout svůj kámen o 2 pole diagonálně. Kámen smí přeskočit vlastní nebo protivníkův kámen. Pohyb nesmí být ukončen na poli obsazeném jiným kamenem a na středovém poli.  
 
 
== Konec hry ==
 
*Zvítězí hráč, kterému se podaří dostat z červeného pole na okraji desky na středové zelené pole jediným pohybem.


[[Kategorie:Doplnit obrázek]]
[[Kategorie:Doplnit obrázek]]
= Odkazy =
* Tato hra na [http://hrejsi.cz/cgi/hry/hry.pl?hra=qui hrejsi.cz]

Aktuální verze z 12. 4. 2008, 14:09

Počet hráčů 2
Doporučený věk 8
Délka hry 20 až 40 minut
Autor Andreas Schröter


Pravidla

Herní materiál

  • Hrací deska 7×7
  • 13 fialových kamenů
  • 13 zelených kamenů


Cíl hry

  • Obsadit středové pole.


Výchozí situace

  • Na začtku hry stojí kameny ve dvou krajních řadách. Středové pole v první řadě je volné.


Průběh hry

  • Hráči se v tazích pravidelně střídají.
  • Hráč, který je na tahu, může provést jednu z následujících akcí:
    • Posunout svůj kámen o 3 volná pole ortogonálně. Pokud na tomto poli stojí protivníkův kámen, je tento kámen zajat a odstraněn z desky. Hráč nesmí svým kamenem přeskočit jakýkoliv jiný.
    • Posunout svůj kámen o 2 pole diagonálně. Kámen smí přeskočit vlastní nebo protivníkův kámen. Pohyb nesmí být ukončen na poli obsazeném jiným kamenem a na středovém poli.


Konec hry

  • Zvítězí hráč, kterému se podaří dostat z červeného pole na okraji desky na středové zelené pole jediným pohybem.

Odkazy