Quincunx: Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
m (Kód.) |
|||
(Není zobrazeno 5 mezilehlých verzí od 4 dalších uživatelů.) | |||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
= | {{Infobox hra | ||
| kód = qui | |||
| název = Quincunx | |||
| foto = | |||
| hráčů = 2 | |||
| věk = 8 | |||
| délka = 20 až 40 minut | |||
| autor = Andreas Schröter | |||
| rok = Neznámý rok | |||
| vydavatel = | |||
| ocenění = | |||
| obchod = | |||
}} | |||
[[Kategorie:Abstraktní hry]] | |||
= Pravidla = | |||
== Herní materiál == | |||
*Hrací deska 7×7 | |||
*13 fialových kamenů | |||
*13 zelených kamenů | |||
= | == Cíl hry == | ||
*Obsadit středové pole. | |||
* | == Výchozí situace == | ||
Obsadit středové pole. | |||
*Na začtku hry stojí kameny ve dvou krajních řadách. Středové pole v první řadě je volné. | |||
Na začtku hry stojí kameny ve dvou krajních řadách. Středové pole v první řadě je volné. | |||
Hráči se v tazích pravidelně střídají. | == Průběh hry == | ||
Hráč, který je na tahu, může provést jednu z následujících akcí: | |||
*Hráči se v tazích pravidelně střídají. | |||
*Hráč, který je na tahu, může provést jednu z následujících akcí: | |||
**Posunout svůj kámen o 3 volná pole ortogonálně. Pokud na tomto poli stojí protivníkův kámen, je tento kámen zajat a odstraněn z desky. Hráč nesmí svým kamenem přeskočit jakýkoliv jiný. | |||
Zvítězí hráč, kterému se podaří dostat z červeného pole na okraji desky na středové zelené pole jediným pohybem. | **Posunout svůj kámen o 2 pole diagonálně. Kámen smí přeskočit vlastní nebo protivníkův kámen. Pohyb nesmí být ukončen na poli obsazeném jiným kamenem a na středovém poli. | ||
== Konec hry == | |||
*Zvítězí hráč, kterému se podaří dostat z červeného pole na okraji desky na středové zelené pole jediným pohybem. | |||
[[Kategorie:Doplnit obrázek]] | [[Kategorie:Doplnit obrázek]] | ||
= Odkazy = | |||
* Tato hra na [http://hrejsi.cz/cgi/hry/hry.pl?hra=qui hrejsi.cz] |
Aktuální verze z 12. 4. 2008, 14:09
Počet hráčů | 2 |
Doporučený věk | 8 |
Délka hry | 20 až 40 minut |
Autor | Andreas Schröter |
Pravidla
Herní materiál
- Hrací deska 7×7
- 13 fialových kamenů
- 13 zelených kamenů
Cíl hry
- Obsadit středové pole.
Výchozí situace
- Na začtku hry stojí kameny ve dvou krajních řadách. Středové pole v první řadě je volné.
Průběh hry
- Hráči se v tazích pravidelně střídají.
- Hráč, který je na tahu, může provést jednu z následujících akcí:
- Posunout svůj kámen o 3 volná pole ortogonálně. Pokud na tomto poli stojí protivníkův kámen, je tento kámen zajat a odstraněn z desky. Hráč nesmí svým kamenem přeskočit jakýkoliv jiný.
- Posunout svůj kámen o 2 pole diagonálně. Kámen smí přeskočit vlastní nebo protivníkův kámen. Pohyb nesmí být ukončen na poli obsazeném jiným kamenem a na středovém poli.
Konec hry
- Zvítězí hráč, kterému se podaří dostat z červeného pole na okraji desky na středové zelené pole jediným pohybem.
Odkazy
- Tato hra na hrejsi.cz