Z pohádky do pohádky: Porovnání verzí

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
m (Kód.)
 
(Není zobrazeno 12 mezilehlých verzí od 11 dalších uživatelů.)
Řádek 67: Řádek 67:
;Had
;Had
:skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku, vrací se zpět na korunku
:skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku, vrací se zpět na korunku
;Drak
;Drak červené políčko - dech draka
:skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku, vrací se zpět na hvězdu
:skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku, vrací se zpět na hvězdu
;Drak červená políčka
:hráč může postoupit dál jen při hodu 1
;Červená políčka před hradem (I/II)
;Červená políčka před hradem (I/II)
:skončí-li hráč svůj pohyb na tomto políčku, jde na čaroděje (I/II)
:skončí-li hráč svůj pohyb na tomto políčku, jde na čaroděje (I/II)
 
Vyhrává hráč, který hodem kostky postoupí přesně do hradu a tím získá zlatý poklad.


= Odkazy =
= Odkazy =

Aktuální verze z 27. 6. 2016, 17:58

Počet hráčů 2-6
Doporučený věk 6
Délka hry 45 minut
Autor Neznámý autor
Vydání
Neznámý rok Dino Z pohádky do pohádky

Pravidla

Herní materiál

  • herní plán
  • 20 figurek pohádkových bytostí
  • kostka


Cíl hry

Každý z hráčů se snaží být prvním, komu se podaří dovést svojí figurku do hradu.


Průběh hry

Každý z hráčů si vybere jednu figurku. Hodem kostky se určí začínající hráč. Ostatní hráči hrají po směru hodinových ručiček. Hráč, který je na tahu, hodí kostkou a postoupí o příslušný počet polí. Skončíli svůj pohyb na některém z následujících polí, provede příslušnou akci.


Význam speciálních polí

Divotvorný meč
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s mečem, přesune svojí figurku až na žluté políčko za saní
Saň
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku saně, smí postoupit dál jen padne-li mu trojka
Zelená cesta
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s černým koněm, musí do pekla
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s bílým koněm, jde na zlatý vrch
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s hnědým koněm, musí k ježibabě
Modrá cesta
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s princeznou, jde až na první pole za tůní
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku tůně (mezi princeznou a rybkou), může postoupit na konec tůně pouze hodí-li šestku (hráč nemůže uvíznout v tůni při zpáteční cestě, projde jí jako by se jednalo o normální políčka)
skončí-li hráč při zpáteční cestě svůj pohyb na políčku se zlatou rybkou, posune se hned na druhý břeh tůně
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s jablíčkem, postoupí hned na další políčko s jablíčkem
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s ptákem Ohnivákem, je vrácen zpět do tůně
skončí-li hráč při zpáteční cestě svůj pohyb na políčku s ptákem Ohnivákem, přesune se rovnou na Zlatý vrch
Žabí král
jestliže hráč skončí svůj pohyb na cestě ke studánce na prvním červeném poli a následujícím hodem hodí jedničku, jde rovnou ke studánce
to samé platí při návratu od studánky, jen s tím rozdílem, že hráč postoupí na pole s korunkou
Cesta z pekla
skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku s čerty, musí se vrátit o pět polí zpět
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s havranem, jde k ježibabě
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s holubicí, jde na Zlatý vrch
Čaroděj
skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku s I nebo II, musí na oranžovou cestu hlídat prasátka
Oranžová cesta
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s černým prasátkem, musí do pekla
skončí-li hráč svůj pohyb na políčku s růžovým prasátkem, jde na Zlatý vrch
Obr
červená políčka a políčko s kyjem vrací hráče zpět na Zlatý vrch
Zlatá brána
skončí-li hráč svůj pohyb na tomto políčku, jde na ježibabu
Had
skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku, vrací se zpět na korunku
Drak červené políčko - dech draka
skončí-li hráč svůj pohyb na červeném políčku, vrací se zpět na hvězdu
Drak červená políčka
hráč může postoupit dál jen při hodu 1
Červená políčka před hradem (I/II)
skončí-li hráč svůj pohyb na tomto políčku, jde na čaroděje (I/II)

Vyhrává hráč, který hodem kostky postoupí přesně do hradu a tím získá zlatý poklad.

Odkazy