Snakes & Ladders: Porovnání verzí

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
m (Stránka Žížaly přemístěna na stránku Snakes & Ladders: Původní název.)
 
(Nejsou zobrazeny 2 mezilehlé verze od 2 dalších uživatelů.)
Řádek 1: Řádek 1:
{{Infobox hra
{{Infobox hra
| kód      = ziz
| název    = Žížaly
| název    = Žížaly
| alt      = Moksha-Patamu, Snakes and Ladders
| alt      = Moksha-Patamu, Snakes and Ladders
Řádek 10: Řádek 11:
}}
}}


==Herní materiál==
 
= Pravidla =
 
== Herní materiál ==
 
*Hrací deska
*Hrací deska
*Po jedné figurce v různých barvách (každý hráč má jednu)
*Po jedné figurce v různých barvách (každý hráč má jednu)
*Házecí kostka
*Házecí kostka


==Cíl hry==
 
== Cíl hry ==
 
Dojít po herním plánu od čísla 1 na číslo 100.
Dojít po herním plánu od čísla 1 na číslo 100.


==Průběh hry==
 
== Průběh hry ==
 
Hráči si nasadí figurku na políčko s číslem jedna. Poté postupně dokola házejí kostkou. Hráč, který je na tahu, hodí kostkou a posune svou figurku o hozené číslo. Pokud jeho tah skončí u paty žebříku, posune figurku na jeho vrchol, pokud tah skončí na hlavě hada, posune figurku naopak na konec hadova ocasu.
Hráči si nasadí figurku na políčko s číslem jedna. Poté postupně dokola házejí kostkou. Hráč, který je na tahu, hodí kostkou a posune svou figurku o hozené číslo. Pokud jeho tah skončí u paty žebříku, posune figurku na jeho vrchol, pokud tah skončí na hlavě hada, posune figurku naopak na konec hadova ocasu.
= Odkazy =
* Tato hra na [http://hrejsi.cz/cgi/hry/hry.pl?hra=ziz hrejsi.cz]

Aktuální verze z 21. 4. 2008, 08:07

Jiné názvy Moksha-Patamu, Snakes and Ladders
Počet hráčů 2-6
Doporučený věk 4
Délka hry 30 minut
Autor Neznámý autor
Vydání
Neznámý rok Dino Žížaly


Pravidla

Herní materiál

  • Hrací deska
  • Po jedné figurce v různých barvách (každý hráč má jednu)
  • Házecí kostka


Cíl hry

Dojít po herním plánu od čísla 1 na číslo 100.


Průběh hry

Hráči si nasadí figurku na políčko s číslem jedna. Poté postupně dokola házejí kostkou. Hráč, který je na tahu, hodí kostkou a posune svou figurku o hozené číslo. Pokud jeho tah skončí u paty žebříku, posune figurku na jeho vrchol, pokud tah skončí na hlavě hada, posune figurku naopak na konec hadova ocasu.

Odkazy