Carcassonne: Král: Porovnání verzí

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
 
m
Řádek 15: Řádek 15:
'''Loupeživý rytíř''' funguje stejně jako král, avšak na cestě. Kartu obdrží vždy ten hráč, který uzavřel '''nejdelší cestu'''. Na konci hry dostane hráč, který má tuto kartu v držení, '''1 bod za každou uzavřenou cestu'''.
'''Loupeživý rytíř''' funguje stejně jako král, avšak na cestě. Kartu obdrží vždy ten hráč, který uzavřel '''nejdelší cestu'''. Na konci hry dostane hráč, který má tuto kartu v držení, '''1 bod za každou uzavřenou cestu'''.


Z němčiny přeložil [[Dan Zeman]], [[Paluba]]
Z němčiny přeložil [[Uživatel:Zeman|Dan Zeman]], [[Paluba]]


[[Kategorie:Carcassonne (rodina)]]
[[Kategorie:Carcassonne (rodina)]]

Verze z 24. 2. 2006, 00:15

Rozšíření modrého Carcassonnu dostupné jako bonus Král & Zvěd (König & Späher) v Carcassonne Hrad.

pravidla

5 normálních karet krajiny přidejte k ostatním na začátku hry. Lze je kombinovat jak se základní variantou, tak s jejími jinými rozšířeními.

Mezi kartami je karta zobrazující dvě oddělené části města (přemostění). Tyto se však v průběhu hry mohou propojit prostřednictvím jiných karet do jediného města. Pak se tato karta počítá jako 1 bod.

Král je na počátku hry na straně, mimo hru. V okamžiku, kdy některý hráč dokončí město, vezme si krále. Jakmile však jiný hráč uzavře větší město (= položí poslední kartu), putuje král k němu. Kdo má na konci hry krále, dostane za každé uzavřené město 1 bod.

Loupeživý rytíř funguje stejně jako král, avšak na cestě. Kartu obdrží vždy ten hráč, který uzavřel nejdelší cestu. Na konci hry dostane hráč, který má tuto kartu v držení, 1 bod za každou uzavřenou cestu.

Z němčiny přeložil Dan Zeman, Paluba