Quincunx: Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
Řádek 28: | Řádek 28: | ||
*Konec hry | *Konec hry | ||
Zvítězí hráč, kterému se podaří dostat z červeného pole na okraji desky na středové zelené pole jediným pohybem. | Zvítězí hráč, kterému se podaří dostat z červeného pole na okraji desky na středové zelené pole jediným pohybem. | ||
[[Kategorie:Doplnit obrázek]] |
Verze z 1. 11. 2005, 03:48
Charakteristika
Počet hráčů: 2
Doporučený věk: alespoň 8 let
Délka hry:
Rok vydání:
Autor: Andreas Schröter
Pravidla
- Hrací potřeby
- Hrací deska 7×7
- 13 fialových kamenů
- 13 zelených kamenů
- Cíl hry
Obsadit středové pole.
- Výchozí situace
Na začtku hry stojí kameny ve dvou krajních řadách. Středové pole v první řadě je volné.
- Průběh hry
Hráči se v tazích pravidelně střídají. Hráč, který je na tahu, může provést jednu z následujících akcí:
- Posunout svůj kámen o 3 volná pole ortogonálně. Pokud na tomto poli stojí protivníkův kámen, je tento kámen zajat a odstraněn z desky. Hráč nesmí svým kamenem přeskočit jakýkoliv jiný.
- Posunout svůj kámen o 2 pole diagonálně. Kámen smí přeskočit vlastní nebo protivníkův kámen. Pohyb nesmí být ukončen na poli obsazeném jiným kamenem a na středovém poli.
- Konec hry
Zvítězí hráč, kterému se podaří dostat z červeného pole na okraji desky na středové zelené pole jediným pohybem.