Z pohádky do pohádky: Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
(→Odkazy) |
(→Odkazy) |
||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
{{Infobox hra | {{Infobox hra | ||
| | | kód = zpo | ||
| | | název = Z pohádky do pohádky | ||
| foto = | | foto = | ||
| | | hráÄů = 2-6 | ||
| | | vÄk = 6 | ||
| | | délka = 45 minut | ||
| autor = | | autor = Neznámý autor | ||
| rok = | | rok = Neznámý rok | ||
| vydavatel = Dino | | vydavatel = Dino | ||
| | | ocenÄnà = | ||
| obchod = | | obchod = | ||
}} | }} | ||
Řádek 15: | Řádek 15: | ||
= Pravidla = | = Pravidla = | ||
== | == Hernà materiál == | ||
* | * hernà plán | ||
* 20 figurek | * 20 figurek pohádkových bytostà | ||
* kostka | * kostka | ||
== | == CÃl hry == | ||
Každý z hráÄů se snažà být prvnÃm, komu se podaÅà dovést svojà figurku do hradu. | |||
== | == PrůbÄh hry == | ||
Každý z hráÄů si vybere jednu figurku. Hodem kostky se urÄà zaÄÃnajÃcà hráÄ. Ostatnà hráÄi hrajà po smÄru hodinových ruÄiÄek. HráÄ, který je na tahu, hodà kostkou a postoupà o pÅÃsluÅ¡ný poÄet polÃ. SkonÄÃli svůj pohyb na nÄkterém z následujÃcÃch polÃ, provede pÅÃsluÅ¡nou akci. | |||
== | == Význam speciálnÃch polà == | ||
;''' | ;'''Divotvorný meÄ''' | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s meÄem, pÅesune svojà figurku až na žluté polÃÄko za sanà | ||
; | ;SaÅ | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku sanÄ, smà postoupit dál jen padne-li mu trojka | ||
;''' | ;'''Zelená cesta''' | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s Äerným konÄm, musà do pekla | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s bÃlým konÄm, jde na zlatý vrch | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s hnÄdým konÄm, musà k ježibabÄ | ||
; | ;Modrá cesta | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s princeznou, jde až na prvnà pole za tůnà | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku tůnÄ (mezi princeznou a rybkou), může postoupit na konec tůnÄ pouze hodÃ-li Å¡estku (hrÃ¡Ä nemůže uvÃznout v tůni pÅi zpáteÄnà cestÄ, projde jà jako by se jednalo o normálnà polÃÄka) | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä pÅi zpáteÄnà cestÄ svůj pohyb na polÃÄku se zlatou rybkou, posune se hned na druhý bÅeh tůnÄ | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s jablÃÄkem, postoupà hned na dalÅ¡Ã polÃÄko s jablÃÄkem | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s ptákem Ohnivákem, je vrácen zpÄt do tůnÄ | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä pÅi zpáteÄnà cestÄ svůj pohyb na polÃÄku s ptákem Ohnivákem, pÅesune se rovnou na Zlatý vrch | ||
:; | :;Žabà král | ||
:: | ::jestliže hrÃ¡Ä skonÄà svůj pohyb na cestÄ ke studánce na prvnÃm Äerveném poli a následujÃcÃm hodem hodà jedniÄku, jde rovnou ke studánce | ||
::to | ::to samé platà pÅi návratu od studánky, jen s tÃm rozdÃlem, že hrÃ¡Ä postoupà na pole s korunkou | ||
;Cesta z pekla | ;Cesta z pekla | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na Äerveném polÃÄku s Äerty, musà se vrátit o pÄt polà zpÄt | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s havranem, jde k ježibabÄ | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s holubicÃ, jde na Zlatý vrch | ||
; | ;ÄarodÄj | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na Äerveném polÃÄku s I nebo II, musà na oranžovou cestu hlÃdat prasátka | ||
; | ;Oranžová cesta | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s Äerným prasátkem, musà do pekla | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s růžovým prasátkem, jde na Zlatý vrch | ||
;Obr | ;Obr | ||
: | :Äervená polÃÄka a polÃÄko s kyjem vracà hráÄe zpÄt na Zlatý vrch | ||
; | ;Zlatá brána | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na tomto polÃÄku, jde na ježibabu | ||
;Had | ;Had | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na Äerveném polÃÄku, vracà se zpÄt na korunku | ||
;Drak | ;Drak | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na Äerveném polÃÄku, vracà se zpÄt na hvÄzdu | ||
; | ;Äervená polÃÄka pÅed hradem (I/II) | ||
: | :skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na tomto polÃÄku, jde na ÄarodÄje (I/II) | ||
In awe of that asnewr! Really cool! | In awe of that asnewr! Really cool! |
Verze z 29. 5. 2011, 21:53
Počet hráčů | {{{hráčů}}}[[Kategorie:{{{hráčů}}} hráčů]] | |||
Autor | Neznámý autor | |||
Vydání |
|
Pravidla
Hernà materiál
- hernà plán
- 20 figurek pohádkových bytostÃ
- kostka
CÃl hry
Každý z hráÄů se snažà být prvnÃm, komu se podaÅà dovést svojà figurku do hradu.
PrůbÄh hry
Každý z hráÄů si vybere jednu figurku. Hodem kostky se urÄà zaÄÃnajÃcà hráÄ. Ostatnà hráÄi hrajà po smÄru hodinových ruÄiÄek. HráÄ, který je na tahu, hodà kostkou a postoupà o pÅÃsluÅ¡ný poÄet polÃ. SkonÄÃli svůj pohyb na nÄkterém z následujÃcÃch polÃ, provede pÅÃsluÅ¡nou akci.
Význam speciálnÃch polÃ
- Divotvorný meÄ
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s meÄem, pÅesune svojà figurku až na žluté polÃÄko za sanÃ
- SaÅ
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku sanÄ, smà postoupit dál jen padne-li mu trojka
- Zelená cesta
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s Äerným konÄm, musà do pekla
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s bÃlým konÄm, jde na zlatý vrch
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s hnÄdým konÄm, musà k ježibabÄ
- Modrá cesta
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s princeznou, jde až na prvnà pole za tůnÃ
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku tůnÄ (mezi princeznou a rybkou), může postoupit na konec tůnÄ pouze hodÃ-li Å¡estku (hrÃ¡Ä nemůže uvÃznout v tůni pÅi zpáteÄnà cestÄ, projde jà jako by se jednalo o normálnà polÃÄka)
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä pÅi zpáteÄnà cestÄ svůj pohyb na polÃÄku se zlatou rybkou, posune se hned na druhý bÅeh tůnÄ
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s jablÃÄkem, postoupà hned na dalÅ¡Ã polÃÄko s jablÃÄkem
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s ptákem Ohnivákem, je vrácen zpÄt do tůnÄ
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä pÅi zpáteÄnà cestÄ svůj pohyb na polÃÄku s ptákem Ohnivákem, pÅesune se rovnou na Zlatý vrch
- Žabà král
- jestliže hrÃ¡Ä skonÄà svůj pohyb na cestÄ ke studánce na prvnÃm Äerveném poli a následujÃcÃm hodem hodà jedniÄku, jde rovnou ke studánce
- to samé platà pÅi návratu od studánky, jen s tÃm rozdÃlem, že hrÃ¡Ä postoupà na pole s korunkou
- Cesta z pekla
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na Äerveném polÃÄku s Äerty, musà se vrátit o pÄt polà zpÄt
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s havranem, jde k ježibabÄ
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s holubicÃ, jde na Zlatý vrch
- ÄarodÄj
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na Äerveném polÃÄku s I nebo II, musà na oranžovou cestu hlÃdat prasátka
- Oranžová cesta
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s Äerným prasátkem, musà do pekla
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na polÃÄku s růžovým prasátkem, jde na Zlatý vrch
- Obr
- Äervená polÃÄka a polÃÄko s kyjem vracà hráÄe zpÄt na Zlatý vrch
- Zlatá brána
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na tomto polÃÄku, jde na ježibabu
- Had
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na Äerveném polÃÄku, vracà se zpÄt na korunku
- Drak
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na Äerveném polÃÄku, vracà se zpÄt na hvÄzdu
- Äervená polÃÄka pÅed hradem (I/II)
- skonÄÃ-li hrÃ¡Ä svůj pohyb na tomto polÃÄku, jde na ÄarodÄje (I/II)
In awe of that asnewr! Really cool!