Quincunx: Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
''Počet hráčů:'' 2 | |||
'' | ''Doporučený věk:'' alespoň 8 let | ||
'' | ''Délka hry:'' | ||
'' | ''Rok vydání:'' | ||
'' | ''Autor:'' [[Andreas Schröter]] | ||
==Hrací potřeby== | |||
*Hrací deska 7×7 | |||
*13 fialových kamenů | |||
*13 zelených kamenů | |||
= | ==Cíl hry== | ||
*Obsadit středové pole. | |||
==Výchozí situace== | |||
*Na začtku hry stojí kameny ve dvou krajních řadách. Středové pole v první řadě je volné. | |||
Obsadit středové pole. | |||
Na začtku hry stojí kameny ve dvou krajních řadách. Středové pole v první řadě je volné. | |||
==Průběh hry== | |||
Hráči se v tazích pravidelně střídají. | *Hráči se v tazích pravidelně střídají. | ||
Hráč, který je na tahu, může provést jednu z následujících akcí: | *Hráč, který je na tahu, může provést jednu z následujících akcí: | ||
**Posunout svůj kámen o 3 volná pole ortogonálně. Pokud na tomto poli stojí protivníkův kámen, je tento kámen zajat a odstraněn z desky. Hráč nesmí svým kamenem přeskočit jakýkoliv jiný. | |||
**Posunout svůj kámen o 2 pole diagonálně. Kámen smí přeskočit vlastní nebo protivníkův kámen. Pohyb nesmí být ukončen na poli obsazeném jiným kamenem a na středovém poli. | |||
Zvítězí hráč, kterému se podaří dostat z červeného pole na okraji desky na středové zelené pole jediným pohybem. | ==Konec hry== | ||
*Zvítězí hráč, kterému se podaří dostat z červeného pole na okraji desky na středové zelené pole jediným pohybem. | |||
[[Kategorie:Doplnit obrázek]] | [[Kategorie:Doplnit obrázek]] |
Verze z 24. 11. 2005, 22:28
Počet hráčů: 2
Doporučený věk: alespoň 8 let
Délka hry:
Rok vydání:
Autor: Andreas Schröter
Hrací potřeby
- Hrací deska 7×7
- 13 fialových kamenů
- 13 zelených kamenů
Cíl hry
- Obsadit středové pole.
Výchozí situace
- Na začtku hry stojí kameny ve dvou krajních řadách. Středové pole v první řadě je volné.
Průběh hry
- Hráči se v tazích pravidelně střídají.
- Hráč, který je na tahu, může provést jednu z následujících akcí:
- Posunout svůj kámen o 3 volná pole ortogonálně. Pokud na tomto poli stojí protivníkův kámen, je tento kámen zajat a odstraněn z desky. Hráč nesmí svým kamenem přeskočit jakýkoliv jiný.
- Posunout svůj kámen o 2 pole diagonálně. Kámen smí přeskočit vlastní nebo protivníkův kámen. Pohyb nesmí být ukončen na poli obsazeném jiným kamenem a na středovém poli.
Konec hry
- Zvítězí hráč, kterému se podaří dostat z červeného pole na okraji desky na středové zelené pole jediným pohybem.