Hoppel Poppel: Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
m |
(Infobox.) |
||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
{{ | {{Infobox hra | ||
| kód = hop | |||
| název = Hoppel Poppel | |||
| foto = | |||
| hráčů = 2-4 | |||
| věk = 3 | |||
| délka = 10 - 15 minut | |||
| autor = Heinz Meister | |||
| rok = 1995 | |||
| vydavatel = Haba | |||
| ocenění = | |||
| obchod = | |||
}} | |||
[[Kategorie:Dětské hry]] | [[Kategorie:Dětské hry]] | ||
Verze z 15. 6. 2007, 09:59
Počet hráčů | 2-4 | |||
Doporučený věk | 3 | |||
Délka hry | 10 - 15 minut | |||
Autor | Heinz Meister | |||
Vydání |
|
Na dvoře byla zvířátka, ale rozutekla se. Pár šťastných hodů barevnou kostkou a tvoje zvířátka jsou zpátky.
Herní materiál
- 4 hrací desky
- 8 kachniček
- 8 kočiček
- 8 králíčků
- 8 slepiček
- 1 barevná kostka
Cíl hry
- Vrátit zvířátka zpět na dvorek
Průběh hry
- Každé dítě dostane jednu desku a po dvou od každého zvířátka. Ta si připraví dolů vedle desky.
- Začíná nejmladší dítě. Postaví jakékoliv dvě ze svých zvířátek na startovní pole (žlutá plocha) a hodí kostkou. Pokud padne barva jednoho ze zvířátek, přesune toto na příslušné pole. Na uvolněné pole si připraví nové zvířátko. Pokud nepadne správná barva, nic se neděje a hráč musí čekat na další příležitost v dalším kole.
- Pokud padne bílá, na své místo putují obě zvířátka a na uvolněné startovní pole si dítě vybere dvě nová zvířátka
- Padne-li černá, jedno již umístěné zvířátko se musí vrátit vedle hracího plánu.
Konec hry
- Hra končí ve chvíli, kdy první dítě zaplní svou desku všemi zvířátky.
- Ostatní ještě mohou pokračovat v boji o druhé a třetí místo.