Batíku, kde jsi?

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče

Přejít na: navigace, hledání
Bkj.jpg
Počet hráčů 1-6
Doporučený věk 3
Délka hry 10 až 20 minut
Autor Neznámý autor
Vydání
2002 Granna Batíku, kde jsi?

Různá zvířátka jsou ukrytá na obrázcích a vy se je snažíte najít.

Na 6 velkých kartách jsou místa a situace, které mají děti nejraději. Malé kartičky pak zobrazují jednotlivé předměty a zvířátka z velkých karet. Při jejich hledání děti procvičují schopnost koncentrace a logického myšlení.


Obsah

[editovat] Pravidla

[editovat] Herní materiál

  • 6 velkých karet s obrázky
  • 36 malých karet s obrázky
Velká karta Malé karty
Řeka kočka, míč, motýl, ovečka, papírový drak, veverka,
Vánoce dárek, kráva, panenka, svíčka, věneček, zvoneček
Zábavní park červík, dámská kabelka, letadlo, papoušek, pes, pták
Narozeniny bonbon, měsíček, myška, pavouček, sklenice s džusem, zajíček
Říše pohádek Batík, čertík, hlemýžď, méďa, rybička, vážka
ZOO balonek, banán, pudl, skateboard, zmrzlina, žabička


[editovat] Průběh hry

[editovat] Varianta SKLÁDAČKA (pro nejmenší)

  • Necháme dítÄ› vybrat si jeden z velkých obrázků a k nÄ›mu mu dáme patÅ™ičné malé obrázky.
  • DítÄ› se pak snaží najít co nejrychleji malé orázky na velkém.
  • Dle Å¡ikovnosti dítÄ›te je možné dát mu tÅ™eba dva velké obrázky.


[editovat] Varianta LOTO

  • Hráči mezi sebou vyberou jednoho, který bude hru řídit. Je lepší, když je touto osobou nÄ›kdo dospÄ›lý (nebo starší sourozenec jednoho z dÄ›tí)
  • Řídící hráč rozdá ostatním velké obrázky (podle počtu hráčů). Malé obrázky zamíchá a nechá je uprostÅ™ed stolu rubovou stranou na vrch
  • Dále může hra pokračovat jedním ze tří následujících způsobů:
    • Řídící hráč ukáže ostatním jednu kartičku a zároveň Å™ekne co je na ní nakresleno. Kdo na svém obrázku toto najde, získává kartičku pro sebe a položí si jí na svou velkou kartu. NepÅ™ihlásí-li se o kartičku nikdo, vrátí se zpÄ›t na stůl.
    • Řídící hráč ukáže kartičku, ale neříká co je na ní nakresleno. Hráč, který obrázek najde musí ho správnÄ› pojmenovat. Jinak si kartičku nemůže nechat.
    • V poslední variantÄ› řídící hráč obrázky neukazuje, ale pouze popíše co na obrázku je. Podle popisu se pak hráči snaží najít správný obrázek.


[editovat] Konec hry

  • Hru vyhraje hráč, který jako první zaplní svůj obrázek.

[editovat] Odkazy